Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi er snart der, hvor vi skal lave en Martin Bernburg på ham.


Sende ham til Nordsjælland?
FCM Liverpool
Strategisk klogt at tage Santander ud, når Skov sættes ind.
Så kan Skov vel få lov at sparke frispark.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Erklære ham fodboldinvalid.

God redning af Stephan Andersen. Vores højreside bliver splittet ad.
København.
Forudsat vi får et frispark uden for deres felt selvfølgelig...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Hvilket kræver at vi har bolden uden for deres felt.
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi kan sætte Kvist ind, så kan AaB få et frispark ud for vores felt.
Jeg synes mest kampen har præg af to hold med meget lidt at spille for.

Måske også meget klart eftersom FCK kommer til spille Europæisk uanset om man bliver 3´er eller 4´er. Selfølgelig giver 3. pladsen ikke en kamp mod Nr.7. Desuden bliver det vel også afgjort i den indbyrdes kamp mod FCN.

Tror nu fortsat at I vinder idag og også snupper 3.pladsen.

Min pointe var også mest, at jeg tror det er indstillingen der mangler idag. For de sidste mange kampe har I set meget bedre ud.

Fortsat God kamp !
Pierre Bengtsson, OK.

Godnat.

Og så kommer William Kvist fandme også ind.
København.
Der er da alt at spille for. Sikre den forbandede 3. Plads så der ikke skal vindes i Farum hvor vi vil få det svært.

Men det er sgu svært på en dag hvor ingen kan tage to på foden eller ramme en medspiller med en aflevering.

Vores udskiftninger her ligeledes inspireret og vist retningen.

Santander - Skov
Falk - Bengtsson

En angriber for en kant og en offensiv midt for en venstre back. Så mangler vi bare Pieros - Kvist og det taktiske mirakel er indtruffet.
Så fuldender vi en rædderlig aften med et gult kort til Carlos Zeca.

William Kvist og Rasmus Falk mod FCM.
København.
Annonce