Jeg synes mest kampen har præg af to hold med meget lidt at spille for.
Måske også meget klart eftersom FCK kommer til spille Europæisk uanset om man bliver 3´er eller 4´er. Selfølgelig giver 3. pladsen ikke en kamp mod Nr.7. Desuden bliver det vel også afgjort i den indbyrdes kamp mod FCN.
Tror nu fortsat at I vinder idag og også snupper 3.pladsen.
Min pointe var også mest, at jeg tror det er indstillingen der mangler idag. For de sidste mange kampe har I set meget bedre ud.