Zeca ude mod FCM....
Snak
søn 13. maj 2018
Jeg hader det her hold.
Kun tre af dem, der er på banen nu, burde være i næste års idealopstilling.
Viktor Fischer, Carlos Zeca og Erik Johansson. Sidstnævnte på tidligere meritter.
Kun tre af dem, der er på banen nu, burde være i næste års idealopstilling.
Viktor Fischer, Carlos Zeca og Erik Johansson. Sidstnævnte på tidligere meritter.
København.
søn 13. maj 2018
Forfærdelig indsats over hele linjen. Ingen ville det i dag. Til grin. Intet engagement. Det er dumpekarakter hele vejen rundt, når spillerne ikke kan lægge en upresset aflevering på få meters afstand. Pinligt. Vi er virkelig klar til at genvinde mesterskabet i den kommende sæson. Jøsses.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
søn 13. maj 2018
Spillerne må sgu stille op på rad og række på 10´eren til eb omgang verbale tæsk af alle fansne efter den slags modløse, taberagtige, tændningløse indstilling de ligger for dagen. Nøjj hvor skal de være pinlige over sådan en stoisk indsats i dag. Ingen i dag var to potter pis værd.
Jeg håber fandme der bliver talt med så store ord at Falk får så vindblæst hår at han ligner Freakazoid
Jeg håber fandme der bliver talt med så store ord at Falk får så vindblæst hår at han ligner Freakazoid
søn 13. maj 2018
Ufatteligt man kan spille mod et helt igennem middelmådigt Aab hold og intet skabe. Ingen afleveringer der lykkes. De skulle have lov til at løbe hjem fra Aalborg