Det er jo indstillingen den er gal med. Der er ingen der vil noget for holdet. Fucking spassere.
Snak
søn 13. maj 2018
Hvor er det fint at det er Kasper Kusk der ender med at koste medaljer og muligvis Øvropa.
fck-medløber.
Redigeretsøn 13. maj 2018
Stephan Andersen: 8
_______________________________
Peter Ankersen: 7
Denis Vavro: 7
Erik Johansson: 7
Nicolai Boilesen: 6
På trods af at den centrale midtbane konsekvent prøvede at sabotere og få sat forsvaret under maksimalt pres, så synes jeg egentlig ikke, at vores elendige kamp skyldes de to centerbacks. De vandt de fleste dueller og hjerneblødningerne blev holdt på et minimalt anal. Det er efterhånden blevet et succeskriterie. Peter Ankersen havde det svært defensivt i dag, men det var ikke kun hans skyld. Han var vores eneste offensive trussel, og modsat hans kollega i modsatte side, så kom der rent faktisk et produkt. Kvaliteten kan man diskutere. Nicolai Boilesen var to minutter fra udeblevet, men blev kørt på røven ved deres mål. Kan ikke finde ud af, om det er for hårdt at dumpe ham. Nåede over midten to gange på 90 minutter.
_______________________________
Nicolaj Thomsen: 6
Carlos Zeca: 5
Rasmus Falk: 5
Viktor Fischer: 6
Den centrale midtbane var en decideret skandale i dag. De smed samlet set bolden mere væk, end hele FCK-holdet gjorde i hele sidste sæson. Kunne hverken sætte tempo eller holde balancen. Ingen ro over holdet. Carlos Zeca brød en ellers udmærket stime af gode kampe, og Rasmus Falk viste prøver på, hvad der sker med vores defensiv, når han står for at beskytte bagkæden. På trods af at Viktor Fischer aldrig har haft så mange boldberøringer, så har han aldrig været mere ufarlig. Det var ulideligt at se på. Nicolaj Thomsen var rædderlig defensivt, havde et par aktioner offensivt, men fik aldrig sat sit præg på den kamp.
_______________________________
Federico Santander: 6
Pieros Sotiriou: 6
Federico Santander vandt rent faktisk en del af sine dueller. Sekstallet bærer også præg af endnu en idiotaktion af spasseren til sidst i første halvleg. Hans kollega var ligeså ringe i spillet med holdet, som han plejer at være. Var hverken til hjælp eller en trussel fremadrettede spil. Relationnelle færdigheder og Pieros Sotiriou klinger ikke skide godt.
_______________________________
Robert Skov: 6
William Kvist: UB
Pierre Bengtsson: UB
_______________________________
Ståle Solbakken: 03
Dagens trup og præstation fortæller hele sæsonens historie. Alt skrevet af nordmanden selv.
_______________________________
Peter Ankersen: 7
Denis Vavro: 7
Erik Johansson: 7
Nicolai Boilesen: 6
På trods af at den centrale midtbane konsekvent prøvede at sabotere og få sat forsvaret under maksimalt pres, så synes jeg egentlig ikke, at vores elendige kamp skyldes de to centerbacks. De vandt de fleste dueller og hjerneblødningerne blev holdt på et minimalt anal. Det er efterhånden blevet et succeskriterie. Peter Ankersen havde det svært defensivt i dag, men det var ikke kun hans skyld. Han var vores eneste offensive trussel, og modsat hans kollega i modsatte side, så kom der rent faktisk et produkt. Kvaliteten kan man diskutere. Nicolai Boilesen var to minutter fra udeblevet, men blev kørt på røven ved deres mål. Kan ikke finde ud af, om det er for hårdt at dumpe ham. Nåede over midten to gange på 90 minutter.
_______________________________
Nicolaj Thomsen: 6
Carlos Zeca: 5
Rasmus Falk: 5
Viktor Fischer: 6
Den centrale midtbane var en decideret skandale i dag. De smed samlet set bolden mere væk, end hele FCK-holdet gjorde i hele sidste sæson. Kunne hverken sætte tempo eller holde balancen. Ingen ro over holdet. Carlos Zeca brød en ellers udmærket stime af gode kampe, og Rasmus Falk viste prøver på, hvad der sker med vores defensiv, når han står for at beskytte bagkæden. På trods af at Viktor Fischer aldrig har haft så mange boldberøringer, så har han aldrig været mere ufarlig. Det var ulideligt at se på. Nicolaj Thomsen var rædderlig defensivt, havde et par aktioner offensivt, men fik aldrig sat sit præg på den kamp.
_______________________________
Federico Santander: 6
Pieros Sotiriou: 6
Federico Santander vandt rent faktisk en del af sine dueller. Sekstallet bærer også præg af endnu en idiotaktion af spasseren til sidst i første halvleg. Hans kollega var ligeså ringe i spillet med holdet, som han plejer at være. Var hverken til hjælp eller en trussel fremadrettede spil. Relationnelle færdigheder og Pieros Sotiriou klinger ikke skide godt.
_______________________________
Robert Skov: 6
William Kvist: UB
Pierre Bengtsson: UB
_______________________________
Ståle Solbakken: 03
Dagens trup og præstation fortæller hele sæsonens historie. Alt skrevet af nordmanden selv.
København.
Redigeretsøn 13. maj 2018
Efter 15 minutter tænkte jeg, at han squ fortjener nogle ordentlige medspillere.
Efter 45 ønskede jeg ham til Cambodja.
Hamrende belastende at han er så absurd vigtig.
Efter 45 ønskede jeg ham til Cambodja.
Hamrende belastende at han er så absurd vigtig.
København.
man 14. maj 2018
Ét nederlag mere, og vi har tabt ligeså mange kampe i denne sæson, som i de foregående tre. Tilsammen.
man 14. maj 2018
De vandt de fleste dueller og hjerneblødningerne blev holdt på et minimalt anal.
Hehe, freudian slip
man 14. maj 2018
Well. Den får sgu lov at stå.
Og ja, Matias. Det er latterligt. Når man så samtidig har en hjernedød træner, der bliver ved med at fortælle, at det er marginalerne, der har været afgørende, så står jeg først af.
Hvis det da bare var sandheden, så var der håb for næste sæson.
Og ja, Matias. Det er latterligt. Når man så samtidig har en hjernedød træner, der bliver ved med at fortælle, at det er marginalerne, der har været afgørende, så står jeg først af.
Hvis det da bare var sandheden, så var der håb for næste sæson.
København.
man 14. maj 2018
Det var i hvert fald marginalerne der gjorde at det kun blev til et etmålsnederlag.
fck-medløber.
man 14. maj 2018
På en eller anden måde er det her forår mere foruroligende end efteråret. Alle kan fejle en halvsæson - selvom Ståle fejlede for meget.
Men to i træk, efter kæmpe indkøb? Det er virkelig skidt og jeg tror ikke rigtig på bedre tider. Medmindre der hentes virkeligt godt ind - og har vi pengene til Bendtner - bjelland - ekdal? Eller noget der svarer til?
Men to i træk, efter kæmpe indkøb? Det er virkelig skidt og jeg tror ikke rigtig på bedre tider. Medmindre der hentes virkeligt godt ind - og har vi pengene til Bendtner - bjelland - ekdal? Eller noget der svarer til?