Vi har haft snakken om Celso Bprges over flere omgange. Da han var i Norge og tørnede ud for Frederikstad, var vi et par stykker, som havde vores tvivl om hans niveau. Profilen passede ellers fint. Han er sikker med bolden, en sådan halvt-om-halvt to-vejs-spiller, har et godt blik for spillet og et dræbende skud fra distancen. Så skiftede han til AIK i Sverige, fortsatte sit spil, selvom det var et skridt op, og lagde tilmed på, på landsholdet. Så tog vi snakken igen, velvidende, at det formentlig var for sent for FCK at hente ham, og han røg da også til Deportivo la Couna. Personligt kan jeg ikke gentage for mange gange, at vi har brug for power og styring på midtbanen, for vi er ganske sårbare derinde nu. Jeg ved ikke, om Celso Borges har det i sig, hvor han skal løfte aksen på holdet, det har jeg ikke set ham nok til, men hvor ville han dog være et godt supplement til vores trup. Han kan så meget med den bold, sådan, på en nærmest uspektakulær måde.