Meget fedt at vi kan sende 5 danske spillere til VM på trods af den sæson vi har haft og hvor dårligt mange af dem har spillet.
Snak
man 14. maj 2018
Imponerende at du kan se ind i fremtiden;-) De 5 spillere er jo blot i bruttotruppen.
Forza Napoli Sempre!
man 14. maj 2018
i forhold til Albin Ekdal og skader, så har han misset 45 kampe de sidste 3 sæsoner grundet skader det er så en hel sæson og en sjat
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
man 14. maj 2018
Så ville det også give mening at hente Yeltsin Tejeda (som jeg ikke kender), så man kunne genskabe den centrale midtbane på Costa Ricas landshold i FCK, hvoraf én af dem kan begå sig lidt på skandinavisk. Nå, det kommer ikke til at ske, men det kunne da være en spændende løsning.
Nej nej nej. Ikke flere nulbonner. Vi skal have skandinavisk eller dansk ind. Nej tak alt det andet.til
man 14. maj 2018
Så alle der ikke er dansk eller skandinaviske er nulbonner. Glimrende logik.
Forza Napoli Sempre!
man 14. maj 2018
Ja, udlændinge kan ikke spille fodbold og den mentalitet der er i Skandinavien er så unik vi naturligvis ikke kan bruge folk der ikke besidder den.
Det der racistiske landsbytosse argument er så latterligt. Ren Erasmus Montanus logik. Ståle kan ikke købe spillere der passer til fck fra Østeuropa derfor passer ingen østeuropæere til fck. Altså udover dem der gør...
Argumentet kan udvises med lige den gruppe af nationaliteter man har set sig sur på.
Med den skadeshistorik siger jeg også nej tak til Albin. Pierre og Kvist er allerede mere end nok løntunge spillere til bænken.
Det der racistiske landsbytosse argument er så latterligt. Ren Erasmus Montanus logik. Ståle kan ikke købe spillere der passer til fck fra Østeuropa derfor passer ingen østeuropæere til fck. Altså udover dem der gør...
Argumentet kan udvises med lige den gruppe af nationaliteter man har set sig sur på.
Med den skadeshistorik siger jeg også nej tak til Albin. Pierre og Kvist er allerede mere end nok løntunge spillere til bænken.
man 14. maj 2018
Fremragende af Midtjylland. Hvor jeg dog inderligt håber at Brøndby får gummiben og smider det hele. De har uden tvivl været det bedste hold i den her sæson, men jeg kan slet ikke klare tanken om at deres selvhøjtidelige, arrogante og dobbeltmoralske fans skal fejre guldet.
man 14. maj 2018
Vi kan jo starte med Stephan og Kim C i marken. Så får Robin også skudtræning inden VM :)