Mhm. Med mulighed for at FCM kan vinde guldet nu er ambivalensen kommet op i mig igen. Vi kan jo stadig selv afgøre om vi skal i europa, selv hvis vi taber mod Midtjylland fredag.
Snak
man 14. maj 2018
vi skal da have Lazlo på kassen på fredag, og er det ikke tid til at Anton får en sidste dans i Parken
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
Redigeretman 14. maj 2018
Lazlo
Roerslev-Anton-Luftner-Pierre
Carlo-Matic-Gregus-Toutouh
Wind-Pavlovic.
Det kunne være en sjov opstillig, for at få prøvet lidt andre spillere inden i næste sæson, samt få sagt farvel til et par.
Roerslev-Anton-Luftner-Pierre
Carlo-Matic-Gregus-Toutouh
Wind-Pavlovic.
Det kunne være en sjov opstillig, for at få prøvet lidt andre spillere inden i næste sæson, samt få sagt farvel til et par.
Lampard = Prl midtbane konge
S12.
man 14. maj 2018
"Fremragende af Midtjylland. Hvor jeg dog inderligt håber at Brøndby får gummiben og smider det hele. De har uden tvivl været det bedste hold i den her sæson, men jeg kan slet ikke klare tanken om at deres selvhøjtidelige, arrogante og dobbeltmoralske fans skal fejre guldet."
Man ved jo slet ikke hvor, man skal begynde...
Man ved jo slet ikke hvor, man skal begynde...
What`s the matter Harry?!
man 14. maj 2018
Hvordan ville det egentlig føles at smide kampen mod FCM, hvis så BIF alligevel vinder i Horsens? Ville man så ikke føle sig en anelse tåbelig bagefter? Så længe Brøndby selv kan afgøre det, så har jeg lidt svært ved at forstå meningen med at smide kampen mod FCM. Jeg kunne bedre forstå ønsket hvis Brøndby spillede ført og tabte, at man derefter godt kunne ønske FCM vandt kampen, men når man ikke kender resultatet at den kamp, som Brøndby mest realistisk kan smide point i, når kampen mod FCM spilles, så synes jeg det ville være en mærkværdig gambling, der både kan vise sig dyr og nyttesløs. Men et nedlerlag for at hjælpe FCM riskikerer jo at blive en fuldstændig nytteløs gambling med egen Europa-deltagelse, når Brøndby trods alt stadig er herre over egen skæbne.
Det er et reelt spørgsmål for en BIf-fan.
Det er et reelt spørgsmål for en BIf-fan.
man 14. maj 2018
Man skal nok være meget naiv for at tro at FCK spillernes indstilling vil være anderledes til kampen. Det handler helt konkret om at få billetter til Europa League, og det gambler man ikke lige med.
Men vi tager da gerne imod hjælp.
Men vi tager da gerne imod hjælp.
Moneyball Midtjylland - Danmarksmester 2015, 2018, 2020 & Pokalmester 2019
man 14. maj 2018
Konspirationer er sjove.
BIF taber og FCN spiller uafgjort i AAB. Det står 1-1 og I får straffe i overtiden. Brænder I ?
Uanset hvad skal FCN slå jer for at blive nr 3.
BIF taber og FCN spiller uafgjort i AAB. Det står 1-1 og I får straffe i overtiden. Brænder I ?
Uanset hvad skal FCN slå jer for at blive nr 3.
From where you are now i dont think you can go wrong.
man 14. maj 2018
Jeg kommer nok aldrig til at sidde og håbe på et nederlag, men skulle et pointtab på fredag være det der ender med at sende guldet til Midtjylland, så er det ikke et pointtab jeg vil huske tilbage på med sorg.
Du kan jo starte med at begynde inde i Brøndby-tråden.
"Fremragende af Midtjylland. Hvor jeg dog inderligt håber at Brøndby får gummiben og smider det hele. De har uden tvivl været det bedste hold i den her sæson, men jeg kan slet ikke klare tanken om at deres selvhøjtidelige, arrogante og dobbeltmoralske fans skal fejre guldet."
Man ved jo slet ikke hvor, man skal begynde...
Du kan jo starte med at begynde inde i Brøndby-tråden.