Jeg vil hellere have Zanka.
fck-medløber.
Har Mål-Pål været et emne til indkøb herinde? Kan se at han ikke er afvisende overfor et skifte til en topklub i Danmark.
Synes han har mange af de kvaliteter vi mangler i angrebet. Han er kynisk afslutter + han afslutter meget, god med bolden i feltet og han laver mange løb omkring boldholder. jeg smider i hvert fald hellere 10 mil efter ham end 19 efter en Pavlovic 2.0