Som GFer håber jeg faktisk lidt, at I slutter som 4er. Det kunne blive en fantastisk dag i Parken. For os, lidt ligesom pokalfinalen for 2 år siden. Ikke helt det samme selvfølgelig, men der skulle nok komme mange mennesker. Også fordi vi denne gang har en meget bedre chance for at vinde.
Forventeligt taber vi dog. Det vil nu heller ikke gør mig noget, da vi højst sandsynligt ikke vil evne at spille os i EL-gruppespillet anyways.
Forventeligt taber vi dog. Det vil nu heller ikke gør mig noget, da vi højst sandsynligt ikke vil evne at spille os i EL-gruppespillet anyways.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.