Snak

Mere indhold efter annoncen

tror i egentlig der har været en eller anden målrettet indsats for at minimere det østeuropæiske segment?


Tror mere det handler om personligheder, for ellers kunne man argumentere for at vi med et køb af "papa" får et græsk segment.
Men generelt tror jeg at det er nemmere at integrere skandinaviske spillere, men hvis talentet og videresalgs potentialet er stort nok, så er der plads til et par stykker der ikke "rigtigt" passer ind.
moderator
Er han ikke svensker, født i sverige osv?
Dette er en signatur.
Fik ikke lige tjekket fakta i farten. Han ER født og opvokset i Sverige, så der faldt min pointe til jorden med et brag
Kan I for resten huske ham Kellyn Acosta vi blev sat i forbindelse med sidste år? hans kontrakt udløber ved årsskiftet, så mon ikke de rygter kommer op og vende igen.
Men med et så græsk navn, og et periode i græsk fodbold, så er der er en overhængende chance for han både taler svensk, engelsk og græsk på et rimeligt niveau. Det kan kun være en fordel - selvom den sikkert ikke er stor.
Jo, Acosta rygterne dukker helt sikker op. Man burde måske lave en arsenal-tråden og skrive dem ned. Jeg ved bare jeg ikke kommer til at følge en sådan ide til ende.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
jooo men der er måske forskel på 2 costaricanere og 5 og også som du siger, personligheder. nogle grupperinger har måske mere lyst til at integrere sig, end andre.

det er i hvert fald meget oppe i tiden, må man sige :)
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
for mig er det ikke så meget sproget der er det positive, men at han er vant til skandinavien, både hvad angår kultur, men så sandelig også vind og vejr. Det er bare tit at det kan spille ind på folk, der er vant til nogle varmere himmelstrøg, det kan have rigtig negativ effekt i daglig dagen hvis man går og bliver irriteret, eller deprimeret over vejret. Så ved at have spillet i midt sverige (sådan ca.), så er det formentligt ikke noget der påvirker ham. Jeg synes han virker spændende, men kan jo også være at Ostersund spillerne bare har redet på den vilde bølge af succes de fik i Europa.
moderator
Kan I for resten huske ham Kellyn Acosta

Her skal vi vist have fat i DMC, der bemærkelsesværdigt nok ikke er set i tråden siden påstanden om, at Acosta var en done deal.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Ah ja det er rigtigt. Men egentlig underligt at han slet ikke kom nogen steder hen. Rygterne var ret massive
Nicolai Boilesen rygtes til Tyrkiet.

Kilden stinker, men skulle det ske, græder jeg ikke snot.
København.
Annonce