tror i egentlig der har været en eller anden målrettet indsats for at minimere det østeuropæiske segment?
Tror mere det handler om personligheder, for ellers kunne man argumentere for at vi med et køb af "papa" får et græsk segment.
Men generelt tror jeg at det er nemmere at integrere skandinaviske spillere, men hvis talentet og videresalgs potentialet er stort nok, så er der plads til et par stykker der ikke "rigtigt" passer ind.