moderator
Redigeretfre 18. maj 2018
Vil være ked af at miste Boilesen, selv om han måske ikke helt har levet op til forventningerne.
Oviedo var fandme god, da han var hos os. Jeg kender intet til hans nuværende tilstand, men han kan næppe være interesseret i at spille i League One. Vi bør gøre forsøget. Bengtsson må vi bare afskrive. Han er helt håbløs, og måske kan vi afhænde ham til en svensk klub.
Romain Gall, som jo scoutet af sin onkel Benny Gall, ser interessant ud. Men det gør de fleste på youtube. Umiddelbart dækker han en position, hvor vi har rigeligt med spillere; Falk, Fischer, Skov, Thomsen og Carlo Holse.
Vi skal af med en af vores østeuropæiske forsvarspillere. Matic og Gregus skal også væk. Sidstnævnte har åbenlyse kvaliteter, men er slet ikke blevet forløst hos os. Han får sikkert succes i en anden klub.
Ankersen smutter også, og så må vi se, om Santander kan blive, selv om han er lovet transfer. Jeg er ambivalent i forhold til ham. Han er vores bedste angriber, men han er enorme attitudeproblemer. At han ikke har fået flere røde er efterhånden en gåde på højde med Tim Sparv.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.