Snak

Mere indhold efter annoncen
"og han er da startet med at skubbe sig selv ind foran Mor i startelveren igen."

Sisto var rigtig ringe igaar, hvis du havde set kampen..
Det modsvarer jo ikke påstanden
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det var sgu ikke særlig godt sparket, tydeligt læst af deres målmand, øv!
Jesus Christ

Ståle: Viktor, VIKTOR, VIKTOR!

Var det ikke et signal, som burde kunne forstås?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Fandeme irriterende at vi misbruger endnu et straffespark i Superligaen... Det kan meget vel koste points igen i dag.
Nordens største.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kodro ryger nok ud foer pausen!!
Hans spark mod CSKA Sofia var også ringe, der gik bolden bare i mål. Han ligner ikke en, som er ret god. Desværre.
moderator
Virker da HELT sort hvis Solbakken vil ændre hvem der skal sparke. Hvad baserer han det på efter 10 min.
Dette er en signatur.
Kodro er bare for dårlig. Elendigt sparket som sidst, hvor han var heldig at den gik under målmanden. Hans førsteberøringer og stil giver flashbacks til Pavlovic. Puha da.
De lægger ellers rigtigt meget tryk på AGF. Det ser godt ud!
Hvis der var noget der hed fuld returret og pengene tilbage, så var Kodro i Mainz lige nu
Annonce