Er helt med på at Fischer og Kodro er gode venner, men det er da helt absurd at lade manden skyde det straffespark. Nu hvor vi endelig er begyndt at få straffespark igen, er det irriterende ikke at have nogen der kan skyde dem. Der kan man vel næsten savne dengang hvor at Verbic og Santander nærmest sloges om at få lov til at sparke.
Klubben fra vidunderlige KBH