Væk med ham Pavlovic.
Snak
søn 19. aug 2018
Gud hvor er William Kvist dog både langsom med og uden bold. Og ringe med bolden på fødderne. De bliver svære at knække, AGF. De har pladen fuld på optur; har kampen hvor de gerne vil have den, står tungt i defensiven, afvist et straffespark, scoret på en kontra og satset (rigtigt) på, at FCKs backer nærmest konsekvent slår dårlige afleveringer.
Redigeretsøn 19. aug 2018
Danped: Jeg synes faktisk at Kodro er daerligere end Pavlovic. Pavlovic viste i glimt lidt teknisk kunnen men Kodro har intet vist endnu.
søn 19. aug 2018
De får godt nok noget at snakke om i pausen.
Vi har enormt spilovertag og helt enormt meget af spillet foregår på AGF´s banehalvdel.
De gør rummene små for Falk, Thomsen og Fischer og giver plads til Kvist og vores backs.
Godt læst af David Nielsen at han kan se at vi har ligaens dårligste backs ifht. indlæg og at det farlige er ikke at give dem plads, men at give kantspillerne plads.
Vi får heller ikke sat N´Doye i scene og vores forsvar med PapaG og Bjelland er simpelthen for langsomt. Det virker som om at drengene har taget for let på kampen og troet at de kunne rulle den hjem.
En god indskiftning vil være at hive Robert Skov ind i stedet for Kodro og ligge Fischer op ved siden af NDoye. Så har vi en skudtrussel der måske kan give lidt plads i mellemrummet, fordi de ikke kan stå 8 mand i deres felt og forsvare, og så kan Fischer måske skabe noget plads til NDoye og omvendt.
Kvist har godt nok heller ikke spillet sig tættere på holdet. Han er blevet gammel.
Vi har enormt spilovertag og helt enormt meget af spillet foregår på AGF´s banehalvdel.
De gør rummene små for Falk, Thomsen og Fischer og giver plads til Kvist og vores backs.
Godt læst af David Nielsen at han kan se at vi har ligaens dårligste backs ifht. indlæg og at det farlige er ikke at give dem plads, men at give kantspillerne plads.
Vi får heller ikke sat N´Doye i scene og vores forsvar med PapaG og Bjelland er simpelthen for langsomt. Det virker som om at drengene har taget for let på kampen og troet at de kunne rulle den hjem.
En god indskiftning vil være at hive Robert Skov ind i stedet for Kodro og ligge Fischer op ved siden af NDoye. Så har vi en skudtrussel der måske kan give lidt plads i mellemrummet, fordi de ikke kan stå 8 mand i deres felt og forsvare, og så kan Fischer måske skabe noget plads til NDoye og omvendt.
Kvist har godt nok heller ikke spillet sig tættere på holdet. Han er blevet gammel.
søn 19. aug 2018
Vi er jo fuldstændig læst.
Vi har skabt én farlig situation, på et straffespark som AGF aldrig bør begå (latterligt ringe indlæg).
De har haft tre farlige kontraer, hvoraf én har givet en kasse. I øvrigt med Kvist kraftigt impliceret i mindst to af de situationer.
Vi taber den kamp
Vi har skabt én farlig situation, på et straffespark som AGF aldrig bør begå (latterligt ringe indlæg).
De har haft tre farlige kontraer, hvoraf én har givet en kasse. I øvrigt med Kvist kraftigt impliceret i mindst to af de situationer.
Vi taber den kamp
søn 19. aug 2018
Jeg ville næsten hellere have en Holse ind, end en Skov.. han mangler virkelig noget overblik og spilforståelse i det offensive. Imod Sofia valgte han f.eks at løbe på indersiden af Fischer, fremfor overlappe på ydersiden, og derfor skabe rum til Fischer imod mål.
Holse kender stilen der spilles, har et lækkert ben og kan lave indlæg. (Det er nok mit hjerte, der taler for flere egne spillere på banen, men synes skov mangler at bevise noget)
Holse kender stilen der spilles, har et lækkert ben og kan lave indlæg. (Det er nok mit hjerte, der taler for flere egne spillere på banen, men synes skov mangler at bevise noget)
søn 19. aug 2018
Kodro er hermed. 5 valg i angrebet når alle er klar. Svagt at Fischer ikke selv tager den.
søn 19. aug 2018
Kan vi ikke hive LJ ned fra kommentatorboksen? Han har en bedre attitude og kan umuligt være dårligere end Ankersen, selv hvis han har ladet stå til, siden han stoppede med at spille.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
søn 19. aug 2018
Vi har haft et utal af mulgheder med overlap, hvor vores backer faar plads men som en anden ogsaa skriver i
herinde, saa ved AGF, at backerne ikke kan slaa et indlaeg, eller konsekvent vaelger den gale loesning mellem et hoejt ballon indlaeg, haerdt slaaet indlaeg eller et kort lavt tilbagespil!
herinde, saa ved AGF, at backerne ikke kan slaa et indlaeg, eller konsekvent vaelger den gale loesning mellem et hoejt ballon indlaeg, haerdt slaaet indlaeg eller et kort lavt tilbagespil!