Aldrig har jeg set en spiller ligge så ringe indlæg som Ankersen. Jeg er uforstående for hvordan man ikke kan lave et godt indlæg i løbet af en kamp?
Snak
søn 19. aug 2018
Og saa mangler vi i den grad Zeca!
Jeg tror, at Staale ved at saesonen er lang og har maaske "solgt" denne kamp for den lille mulighed for EL der stadig eksisterer.
Jeg tror, at Staale ved at saesonen er lang og har maaske "solgt" denne kamp for den lille mulighed for EL der stadig eksisterer.
søn 19. aug 2018
Jamen for fanden.. 18 indlæg, hvor 3 er succesrige. Ikke engang min nevø på 10, har så ringe statistik!
søn 19. aug 2018
"Jeg tror, at Staale ved at saesonen er lang og har maaske "solgt" denne kamp for den lille mulighed for EL der stadig eksisterer"
- Det tror jeg bestemt er tilfældet.
- Det tror jeg bestemt er tilfældet.
søn 19. aug 2018
William Kvist fik spillet sig helt af. Han kan ikke mere. Fra nu af kan det maksimalt blive til superligakampe mod lette modstandere (lettere end AGF) på hjemmebane eller indhop her og der, hvor kampene enten er afgjort eller alternativerne fuldstændig udtømte.
søn 19. aug 2018
Bjelland og Grækeren har sgu heller ikke været imponerende.
Virker til at hele vores struktur forsvinder når Zeca ikke er der.
Virker til at hele vores struktur forsvinder når Zeca ikke er der.
søn 19. aug 2018
Indianerbold nu. Rasmus Falk og Viktor Fischer med usædvanlige boldtab stort set på midten af banen. Det bliver en stor rodebutik fra nu af.
Redigeretsøn 19. aug 2018
Det vaerste er, at AGF faktisk har vaeret ringe idag. Men vi er bare lige en tand ringere!!
EDIT: Jeg kan se, at vi har haft bolden 67% af tiden - hvorfor fanden har vi saa ikke haft nogen chancer!!
EDIT: Jeg kan se, at vi har haft bolden 67% af tiden - hvorfor fanden har vi saa ikke haft nogen chancer!!