William Kvist fik spillet sig helt af. Han kan ikke mere. Fra nu af kan det maksimalt blive til superligakampe mod lette modstandere (lettere end AGF) på hjemmebane eller indhop her og der, hvor kampene enten er afgjort eller alternativerne fuldstændig udtømte.
Alternativerne var vel netop udtømte i dag...
Vi mangler virkelig spillere at rotere med på flere positioner.
Hvilket er bedre, end at mangle til startelleveren, men stadig...
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.