Snak

Mere indhold efter annoncen
William Kvist fik spillet sig helt af. Han kan ikke mere. Fra nu af kan det maksimalt blive til superligakampe mod lette modstandere (lettere end AGF) på hjemmebane eller indhop her og der, hvor kampene enten er afgjort eller alternativerne fuldstændig udtømte.

Alternativerne var vel netop udtømte i dag...
Vi mangler virkelig spillere at rotere med på flere positioner.

Hvilket er bedre, end at mangle til startelleveren, men stadig...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Nå, jeg er først lige tunet ind her for lidt siden. Spillerne skal vist være glade for, at jeg ikke kan give karakterer. Fuck de sidste 10 minutter har været rædderlige - jeg håber ikke, at resten af kampen har været ligeså ringe. Boldtab, forkerte beslutninger og manglende præcision ved ellers store chancer.

Jeg er træt af, at man åbenbart sælger kampen. Specielt når man tænker på, hvor skrøbelige vi stadig er, så er det simpelthen absurd, atm an sætter en god stime over styr.
København.
vigtigt
Fuck hvor er det heldigt! Men lækkert holdt nede. :-)
Heldigt? Klasse sparket ind, ja tak Fischer! Fucking vigtigt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er vel derfor typer som Fischer får lov til at være inde hele kampen, på trods af at han spiller ringe.
Jeg siger det er heldigt at den når hen til ham, og især efter det dårlige spil. :)

Men come on, han rammer den forkert, og helt ude på spidsen af støvlen også. :b
Den bliver jo ikke rettet af eller andet, det er køligt sparket ind, når det allermest spidsede til. Det kendetegner klasse og ikke held.
I denne tid må antallet af drengebørn i København, der bliver døbt Viktor, være en del over landsgennemsnittet.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Han er så fantastisk - selv når han er dårlig!
Annonce