Puha. Sikke en kamp af Alejandro Gomez for Atalanta. Det var lige præcis det man kunne frygte. Hold op hvor han er god, jeg mener stadig det bliver en kæmpe mundfuld for vores forsvar at lukke ham ned.
Man kan vel håbe at de undervurdere os i en vis grad og spare ham (kald det et naivt håb) chancerne for avancement faldt vist lige nogen procenter efter rundens kampe. Man kan så håbe at AGF kampen var et wake up call (igen). Offensivt skal vi ihvertfald være skarpe på de chancer vi muligvis kommer til at få. Er det for let at sige det er klart den sværeste udebane vi rammer i år?
Man kan vel håbe at de undervurdere os i en vis grad og spare ham (kald det et naivt håb) chancerne for avancement faldt vist lige nogen procenter efter rundens kampe. Man kan så håbe at AGF kampen var et wake up call (igen). Offensivt skal vi ihvertfald være skarpe på de chancer vi muligvis kommer til at få. Er det for let at sige det er klart den sværeste udebane vi rammer i år?