Redigeretons 22. aug 2018
Atalanta har en række klassespillere, men deres klart bedste spiller efter min mening, er Alejandro Gomez. Det kommer vi formentlig også til at se imorgen. Det er egentligt lidt vildt at han stadigvæk spiller i Atalanta, efter den interesse der har været for ham fra større klubber. Duvan Zapata i angrebet, har voldet næsten alle hold i Serie A problemer, så kan ikke se hvorfor han ikke også skulle gøre det imod FCK. Vi må dog håbe han ikke rammer niveauet på dagen, samt at vi har styr på forsvaret. Josip Ilicic vil under normale omstændigheder også være iblandt deres vigtigste spillere, men han er højst sandsynligt ikke med imod FCK på grund af sygdom. Mario Pasalic som Atalanta har lånt i Chelsea, er også værd at holde øje med. Det er et hold som generelt spiller langs jorden og som kan lide at have bolden. Imod de større modstandere har de dog en tendens til at pakke sig ned. Men de anser dog nok ikke FCK for det helt vilde, så hvis vi kan få lokket dem lidt frem, så kan vi eventuelt fange deres lidt tunge forsvarsspillere. Jeg tror på vi kan få noget med hjem fra Italien. Vær også opmærksom på at kampen ikke bliver spillet på Atalantas normale hjemmebanestadion. Det har vist noget at gøre med at det er ved at blive renoveret og p.t. ikke er godkendt til europæiske kampe.
Forza Napoli Sempre!