Det bliver seriøst svært, men det er ikke første gang det skulle lykkedes.
Er styrkeforholdene ikke cirka de samme som dengang vi slog Ajax ud?
Er styrkeforholdene ikke cirka de samme som dengang vi slog Ajax ud?
Venlig hilsen
Samt det faktum at Atalantas hjemmekamp ikke bliver spillet på deres normale hjemmebane, kan også give en lille fordel til os. Vi har heldigvis vist en stigende formkurve og hvis vi får et respektabelt resultat med hjem fra Italien, så tror jeg helt klart på det. Også med et forhåbentligt højt tilskuertal i Parken.
Nu følger du jo med i italiensk fodbold og har nok et godt kendskab til Atalanta. Men hvad får dig til at tro vi får et respektabelt resultat med hjem? Du skriver de ikke spiller på deres normale hjemmebane og ja det er nok til vores fordel at den trods alt ikke bliver spillet på deres rigtige hjemmestadion men det handler vel i bund og grund om kvaliteten på banen og der har de altså vist en del (både i sidste års EL kampagne og indtil videre i denne sæson, de ligner ikke et hold der tager for let på opgaverne Jeg selv, håber også på en form for undervurdering af FCK, jeg kan bare ikke forestille mig det. Hvad vil du ellers begrunde din optimisme med at man har et brugbart resultat med til Parken?