Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis Pieros skal ud evt. i pausen, håber jeg det er til fordel for Holse og så smider man Fischer op i angrebet.
Pieris Sotireueoeooeoe er lige kommet tilbage fra en skade, og bør som type kunne passe ved siden af DameN. Bedre end hvad Kodro har vist i hvert fald.
Det virker lidt overgearet, at ville køre ham på genbrugspladsen pba et kvarter i en kamp, som vi vil være overmatchet i...
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Hvis Pieros skal ud evt. i pausen, håber jeg det er til fordel for Holse og så smider man Fischer op i angrebet.

Det ville nok give en lidt højere succesrate ift. at modtage bolden i angrebskæden, men jeg kunne godt frygte for støtten til midtbane og backs i den situation med en så ung og uprøvet spiller dernede.

Det virker lidt overgearet, at ville køre ham på genbrugspladsen pba et kvarter i en kamp, som vi vil være overmatchet i...

Det var nok mest frustration over et par situationer med ham, han har trods alt vist mere bold end Kodro.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Nu har vi i 25 minutter set at vi ikke kan forvente gennembrud på fløjene, hvad med at trække Fischer tilbage ved siden af Zeca.. BTW er der nogen der har set Thomsen?
De skal sgu være mere aggressive i presspillet, når Atalanta smider bolden væk oppe ved deres felt.

Kom så FCK, vi er ikke uden chance for at score et vitalt udebanemål.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Shit det var heldigt der blev vinket for offside der, men umiddelbart god nok på gengivelsen.

De bakker ALT for meget, gå nu op i det pres.
Hvor er det vigtigt!
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
men jeg kunne godt frygte for støtten til midtbane og backs i den situation med en så ung og uprøvet spiller dernede.


Du kan muligvis have ret. Jeg magter bare ikke Gregus eller Kodro på banen, desuden viser Holse godt gå på mod og jeg tror han stadig vil give fint med støtte defensivt.
Du kan muligvis have ret. Jeg magter bare ikke Gregus eller Kodro på banen, desuden viser Holse godt gå på mod og jeg tror han stadig vil give fint med støtte defensivt.

Min tanke med den tredje midtbanemand var, at Kvist eller en småskadet, mindre mobil Zeca kunne fokusere på det defensive, imens Gregus og Thomsen kunne sørge for boldfasthed, kreativitet og en ekstra spilstation og støttespiller, så man ikke bare lossede bolden væk og man havde en mand i overskud til at lukke huller.
Men Holse har dog haft en fin attitude og virket uimponeret, så han kunne nok gøre det fint.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Dommeren dømmer konsekvent frispark hvergang en FCK´er går lidt til den. Øv.
Annonce