Snak

Mere indhold efter annoncen
Pausefløjt - og stillingen toner op: ATALANTA 0 0 COPENAGHEN, hvorefter den nævenyttige kommentar udbryder, "... og så må vi se, om den italienske producer kan stave rigtigt i 2. halvleg".

COPENAGHEN... Sådan staves København på italiensk. Jøsses.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Hvornår har vi sidst haft en så dårlig, central midtbane?

Og fuck nu den dommer og de underlige frispark. De smider sig ad helvede til.
København.
Intet frispark til Fischer? Dommeren sejler desværre.
Jeg begriber ikke, at man gemmer Viktor Fischer væk.

Få ham på toppen og få en central eller kant ind. Alt andet er tosset.
København.
Jeg begriber ikke, at man gemmer Viktor Fischer væk.

Få ham på toppen og få en central eller kant ind. Alt andet er tosset.


Enig, helst en kant dog.

Klasseredning af Joronen igen. Nu skal han sgu ikke være skadet.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er Thomsen?
Hvor er Thomsen?


På banen. Ser du hvem vi spiller mod?
lol magnifico, anede jeg faktisk ikke
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Den dommer der.... jeg var sprunget i luften som spiller. Gået Benjamin Verbic på ham.
København.
Haha, den dommer er jo for vild...
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Annonce