Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi spiller imod et hold hvor Thomsens navn burde nævnes meget mere end det gør. Han står for langt fra hans direkte modstandere hvorfor Atalanta bliver ved med at kunne hælde indlæg ind.
Stakkels N´doye. Dommeren har godt nok set sig sur på ham, utroligt frustrende.
Vi spiller imod et hold hvor Thomsens navn burde nævnes meget mere end det gør. Han står for langt fra hans direkte modstandere hvorfor Atalanta bliver ved med at kunne hælde indlæg ind.


Jeg kører uden kommentator, så det lægger jeg ikke mærke. Jeg lægger dog mærke til vi er sindsygt presset og ligemeget hvem vi havde haft derinde, havde det været samme kampbillede. Grunden til Thomsen starter, er fordi man nok vil kunne satse på omstilling med gode afleveringer, hvilket han kan, at være defensiv er ikke hans spidskompetence.
Altså har Damen munket dommerens kone eller kan dommeren bare ikke lide hvordan han ser ud?
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Hold kæft en skandale dommer. Damen må end ikke røre en modspiller så dømmes der imod ham. :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er Joronen dog vigtig!
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art." - Grand Admiral Thrawn https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
Han har været klasse. Eneste grund til, at vi reelt er med i kampen.
København.
tror vi skal ha´ det ok med dommeren overordnet set, om den er der eller ej den offside på deres mål ved jeg ikke men der er edermajeme mange der ikke havde kaldt den.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Det er vel i så fald linjedommeren, vi skal være tilfredse med.

Dommeren har været ringe.
København.
Joronen er sgu en dejlig mand, han løftede virkelig arven efter Robin idag og stod nok en af sin livs kampe for FCK. Hold op hvor var han vigtig idag og var generelt sikker i sine indgreb uden at lave fatale hjerneblødninger. Klasse målmand vi har fået.
Annonce