Vi spiller imod et hold hvor Thomsens navn burde nævnes meget mere end det gør. Han står for langt fra hans direkte modstandere hvorfor Atalanta bliver ved med at kunne hælde indlæg ind.
Snak
tors 23. aug 2018
Vi spiller imod et hold hvor Thomsens navn burde nævnes meget mere end det gør. Han står for langt fra hans direkte modstandere hvorfor Atalanta bliver ved med at kunne hælde indlæg ind.
Jeg kører uden kommentator, så det lægger jeg ikke mærke. Jeg lægger dog mærke til vi er sindsygt presset og ligemeget hvem vi havde haft derinde, havde det været samme kampbillede. Grunden til Thomsen starter, er fordi man nok vil kunne satse på omstilling med gode afleveringer, hvilket han kan, at være defensiv er ikke hans spidskompetence.
tors 23. aug 2018
Altså har Damen munket dommerens kone eller kan dommeren bare ikke lide hvordan han ser ud?
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
tors 23. aug 2018
Hold kæft en skandale dommer. Damen må end ikke røre en modspiller så dømmes der imod ham. :)
tors 23. aug 2018
Hvor er Joronen dog vigtig!
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
tors 23. aug 2018
tror vi skal ha´ det ok med dommeren overordnet set, om den er der eller ej den offside på deres mål ved jeg ikke men der er edermajeme mange der ikke havde kaldt den.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
tors 23. aug 2018
Det er vel i så fald linjedommeren, vi skal være tilfredse med.
Dommeren har været ringe.
Dommeren har været ringe.
København.