Ovenpå kampen i går er jeg sådan set rimeligt afklaret med at vi ser OK ud, men bare har trukket et rigtigt godt hold der er bedre end os.
Det er den slags hold vi kun kan være på niveau med når vi har et af de hold der for alvor rammer vores loft.
Håber selvfølgelig på vi har alle marginalerne igen på torsdag, men realistisk set får vi vist rigelig mulighed for at satse på ligaen i år.
Det er den slags hold vi kun kan være på niveau med når vi har et af de hold der for alvor rammer vores loft.
Håber selvfølgelig på vi har alle marginalerne igen på torsdag, men realistisk set får vi vist rigelig mulighed for at satse på ligaen i år.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.