Snak

Mere indhold efter annoncen
Ovenpå kampen i går er jeg sådan set rimeligt afklaret med at vi ser OK ud, men bare har trukket et rigtigt godt hold der er bedre end os.
Det er den slags hold vi kun kan være på niveau med når vi har et af de hold der for alvor rammer vores loft.
Håber selvfølgelig på vi har alle marginalerne igen på torsdag, men realistisk set får vi vist rigelig mulighed for at satse på ligaen i år.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Da vi mødte Torino i Parken tabte vi 5-1, efter sluserne blev åbnet.


Når du siger “sluserne”, er det så de to røde kort du snakker om?
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
moderator
Ja, det kan man roligt sige.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
On a different note - er fck´s fanforum nede?(sidelinien.dk)
Jeg har ikke været i stand til at få forbindelse siden torsdag.
Det virker fint her. Sikker på du har skrevet det rigtigt?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nu hvor forum virker normalt igen, prøver jeg lige endnu engang at stille mit spørgsmål: Er der en grund til, at jeres venstre- og højrebacks konsekvent spiller med lange ærmer under spillertrøjen? Er der en taktisk grund? En historisk? Eller er det blot en tilfældighed at både Ankersen og Boilesen altid gør det?
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
moderator
De er begge kuldskære.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Statistisk set, burde det give en klar hjemmesejr mod Sønderjyske, med henblik på den offensiv vi har vist ofte i denne sæson, samt Sønderjyske mindre gode start, giver denne statistisk lidt ro på og det vil være en fantastisk optakt til kampen mod Atalanta, at man får vist noget offensivt pondus (Jeg smiler lidt over, at læse vores statisk på hjemmebane mod Sønderjyske).

14 kampe spillet, med 12 sejre og blot 2 uafgjort og åbenlyst ingen nederlag. Offensivt har det også set fint ud mod dem. Målscoren lyder iøvrigt på 33-7.

Det virker fint her. Sikker på du har skrevet det rigtigt?

Jeg takker - det var min browser (firefox>) der pludselig ikke ville samarbejde?
Men det skal jeg nok løse.

God weekend.
Nu siger Staale, at han skal finde balancen imorgen mellem at hvile spillere og stille et godt hold mod SE. Nu maa vi se, hvordan det bliver men jeg tror umiddelbart Joronen starter, han er nu 1. keeper. Sotte PapaG starter nok ogsaa, jeg ved ikke hvem af Vavro og Bjelland, der behoever mest hvile. Det kan ogsaa vaere en af backerne faar en pause, nok ikke begge. Paa den centrale midt (med Zeca og Falk ude) bliver det nok Kvist og Gregus. Kanterne bliver fordelt mellem Skov, Thomsen og Holse (maaske Fischer), mens i angrebet slipper de to, som jeg helst ville give en pause - NDoye og Fischer - nok ikke for at starte inde, - hvert fald ikke begge. For et angreb med Pieros og Kodro.. ja, jeg ved nu ikke rigtigt, saa kunne det bliver 0-0...
Annonce