Dame n´doye er bare stadig et monster. Vildt han har den løbe kapicitet i hans alder. Man må bare sige at vi skal være enormt glade for at have ham tilbage. Han giver så meget til holdet. Han bliver svær at holde på desværre, hvis ikke han vælger FCK fremfor mange penge et andet sted som også ville være forståeligt.
Ankersen gjorde det godt idag, som i rigtig godt, synes jeg. Han lavede dog et rigtig dumt straffespark ellers var det på niveau med hans præstation mod Bif sidst.
Papa, er klart 3. valg. Han vinder ikke mange dueller synes jeg, men han er god teknisk og i hovedspillet. Vavro er en stjerne i svøb. Bengtsson var Bengtsson.
Ellers var det for dårligt vi ikke lukkede kampen meget tidligere og helt unødvendigt blev det nervepirrende til sidst. Pieros gjorde det godt nok efter en 5 måneder lang pause og selvfølgelig er han enorm sulten, men for dumt han ikke spiller en helt fri Fischer så vi kan lukke kampen. En lignende situation var Fischer selv i, hvor han burde have spillet ndoye eller ihvertfald scorer helt sikkert. Men okay præstation uden 2 vigtige spillere på midten.
Skov var dog ringe som indskifter.
Ankersen gjorde det godt idag, som i rigtig godt, synes jeg. Han lavede dog et rigtig dumt straffespark ellers var det på niveau med hans præstation mod Bif sidst.
Papa, er klart 3. valg. Han vinder ikke mange dueller synes jeg, men han er god teknisk og i hovedspillet. Vavro er en stjerne i svøb. Bengtsson var Bengtsson.
Ellers var det for dårligt vi ikke lukkede kampen meget tidligere og helt unødvendigt blev det nervepirrende til sidst. Pieros gjorde det godt nok efter en 5 måneder lang pause og selvfølgelig er han enorm sulten, men for dumt han ikke spiller en helt fri Fischer så vi kan lukke kampen. En lignende situation var Fischer selv i, hvor han burde have spillet ndoye eller ihvertfald scorer helt sikkert. Men okay præstation uden 2 vigtige spillere på midten.
Skov var dog ringe som indskifter.