Snak

Mere indhold efter annoncen
(En fejl)
Atalanta skal i kamp sent i aften, så det er ikke voldsomt med restitution, de får inden torsdag. Det har dog nok ikke den store betydning.


Hmm, nu er det en svær udekamp mod et af de tre stærkeste hold - en 6-pointkamp i CL-kvalifikationen, så måske det kommer til at spille positivt ind...
Mere fodboldnørd end fan...
Ved stadionspeakeren godt, at N´Doye er et efternavn? Når N´Doye scorer, råber han "Dame N´ ", hvorefter publikum råber "Doye". Det er sgu lidt skørt, for publikum ville sagtens kunne råbe "N´Doye".

Sådan har det jo altid været. Jeg synes personligt, at det fungerer fint, det ligger meget bedre i munden for både speaker og publikum på den måde.


Jeg synes i øvrigt også det er vanvittigt tåbeligt, at han råber hele navnet i ny og næ, når der bliver scoret. Han skal jo altid kun råbe fornavnet, hvorefter publikum råber efternavnet. Jeg synes det er til grin, at vi i Parken vel har den eneste i Superligaen, som gør det.
Fint med Holses scoring, men han er stadig en del efter Robert Skov.


Helt sikkert. Jeg mente heller ikke at Holse skulle starte inde fremfor Skov på Torsdag, men at det var positivt en ung spiller fra akademiet viser koldblodighed og er klar når han får chancen. Jeg håber for Skov at han får lidt tur i den og får banket et mål i åbent spil ind snarest, det kunne han passende gøre på Torsdag (direkte på frispark vil dog også være godkendt i den kamp).

Atalanta skal i kamp sent i aften, så det er ikke voldsomt med restitution, de får inden torsdag. Det har dog nok ikke den store betydning.


Jeg håber at Atalanta stiller i stærkest mulig opstilling mod Roma, selvom de nok sælger den for en gratis kamp, da det er tidligt i sæsonen og de trods alt vandt 4-0 i første kamp, og ude Roma ligger ikke i kortene til at få point, det tror jeg godt de kan leve med og desværre har fuld fokus på at komme i Gruppespil for der vil deres sæson for alvor begynde (ikke ude mod Roma).

Jeg synes også at Atalanta var rigtige gode til at rotere på de offensive pladser i løbet af kampen og skabte mange løb og problemer for vores forsvar, samt de fik god støtte af deres brede midtbane til indlæg og holde presset på vores backs/kanter.
Kampbilledet bliver sandsynlig et helt andet mod Roma og de vil sikkert bruge langt flere kræfter end de lige gjorde mod os, og det kan have betydning på et tidspunkt i kampen, såfremt der er genvalg til dem de brugte i Torsdags samtidig med vi fik sparet en del mod Sønderjyske.

Hvordan tror du kampbilledet kommer til at foregå på Torsdag? (Hvis du vil svare).

Jeg håber at Atalanta stiller i stærkest mulig opstilling mod Roma, selvom de nok sælger den for en gratis kamp, da det er tidligt i sæsonen og de trods alt vandt 4-0 i første kamp, og ude Roma ligger ikke i kortene til at få point, det tror jeg godt de kan leve med og desværre har fuld fokus på at komme i Gruppespil for der vil deres sæson for alvor begynde (ikke ude mod Roma).


De sparer næsten hele holdet. Kun Mancini er fra start i aften.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De sparer næsten hele holdet. Kun Mancini er fra start i aften.


Ja det så jeg lige efterfølgende. Så blev min frygt sidst i indlægget desværre vakt til live om at de tog det som en gratis kamp.

Jeg kan så se Pasalic også starter inde, men du har ret, desværre.
Det virker også som underlig planlægning af Lega Calcio, at Atalanta spiller hjemme torsdag i Europa League, men først spiller i Serie A om mandagen, når de skal spille i København torsdag. De burde have spillet i går.
Sygt de sparer hele holdet :(
God nyhed de er på 1-1 så kan det være de lugter blod sætter og sætter Gomez ind
1-2 ude med reserve holdet mod Roma avs
Annonce