"Tænk på Ndoye der var katastrofal første halvår"
- Hvad en stor del af FCKs tilhængerskare mente, er ikke umiddelbart til at overføre til dette forum. Herinde var vi en del, som forsvarede Dame N´Doye for hans kampe i hans første halvsæson i FCK, netop fordi man kunne se - hvis man ellers orkede at se bort fra de manglende scoringer - hvor god han var i konceptet.
- Hvad en stor del af FCKs tilhængerskare mente, er ikke umiddelbart til at overføre til dette forum. Herinde var vi en del, som forsvarede Dame N´Doye for hans kampe i hans første halvsæson i FCK, netop fordi man kunne se - hvis man ellers orkede at se bort fra de manglende scoringer - hvor god han var i konceptet.