Snak

Mere indhold efter annoncen
Michel Davidsen melder på Twitter, at vi arbejder på at få en midtbane ind inden deadline. Han plejer at have godt styr på FCK - spændende.

Edit: Det skulle ikke afhænge af resultatet i aften, endnu mere spændende.
Falk og Zeca klar fra start stærkt
Uha, det kommer ikke til at gaa godt det her….
sygt at atalanta sejr giver 2.0 odds...
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
OK, efter de foerste 7-8 minutter hvor det saa temmeligt kritisk ud med vaklen og fejl, saa har de sidste 7-8 minutter vaeret OK. Vi kan godt finde ud af at spille bolden fint rundt, og Atalanta spillerne kommer til at loebe. Vi har faktisk allerede nu haft flere forsoeg paa mal end i Italien.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Joronen markedsværdi må være fordoblet efter de kampe her.
Jeg er SÅ træt af Thomsen. Han er god i de lette kampe, men han gemmer sig sgu alt han kan når det brænder på. Syntes at de fleste ser fine ud, de er tætte i deres markeringer og halter ikke så meget efter når det går hurtigt. Og så Thomsen der står to meter fra hans mand på den forkerte side = Der er udsalg bag ham. Det er selvfølgelig kun to tre gange det er sket, men EN er mere end nok. Det virker mere og mere som det er holdet der spiller og Thomsen der kigger fodbold. Venstre side er helt død undtagen når Fischer løber ud og hjælper til mens højre er levende med Ankersen og Skov.

Frisk start af Ankersen, han løber sgu mange kilometer for at åbne banen. Det er lidt naiv spil han repræsenterer, men det er bedre end bare at falde tilbage når det ser svært ud.

Joronen er bare konge klasse, jeg håber at det holder i anden halvleg også. Zeca har haft en svær første halvleg, håber at han finder følingen med bolden bedre i anden halvleg.

Men det er en kæmpe svær kamp, det ser man tydeligt når selv Fischers frække afleveringer ser presset ud :D Men Atalanta vil blive mere og mere offensive som kampen skrider frem, det skal udnyttes.
Ouuch, FCK angriber.. og så kommer Barrow på banen, han er ond..
Joronen bedste spiller so far, backerne speciel Ankersen gør det godt
@BlueAndWhite Skov og Joronen må slås om den, de har begge gjort det sublimt. Skønt at se hvordan spillet blomstrede da FCK fik en spiller mere på banen da Thomsen gik ud og Gregus kom ind.
Annonce