Fremragende af FCK og supervigtigt for dansk fodbold. Kæmpestort tillykke. Jeg håber I har bly i stængerne på søndag, dog. :-)
Snak
tors 30. aug 2018
FaaaaaanFuuuuuuuckingTaaaaaaaaassssstic!
Synd for Cornelius, men det er hurtig glemt. Hvad der ikke bliver glemt lige med det første er den præstation det var at få den værste lortelodtrækning og så gå videre.
Ikke en aften at hovere over andres ulykke, men hvor tamt at FCM taber på hjemmebane til et svensk hold.
Synd for Cornelius, men det er hurtig glemt. Hvad der ikke bliver glemt lige med det første er den præstation det var at få den værste lortelodtrækning og så gå videre.
Ikke en aften at hovere over andres ulykke, men hvor tamt at FCM taber på hjemmebane til et svensk hold.
FCK
Leeds United
Real Madrid
Redigerettors 30. aug 2018
Nå, mine karakterer har holdt pause i takt med bold.dks nedbrud. Lad os tage en tur!
Jesse Joronen: 11
Han var endnu engang klasse. Jeg er virkelig tryg ved ham.
___________________________________
Peter Ankersen: 10
Denis Vavro: 9
Andreas Bjelland: 9
Nicolai Boilesen: 9
En komplet, defensiv kamp. Flot kamp på hver deres måde. Peter Ankersen var god defensivt som offensivt, hvor Nicolai Boilesen specielt var god defensivt. Vores højreside er den, det skal komme fra, når der skal ske noget offensivt. Denis Vavro og Andreas Bjelland holdt stand og var ikke på nogen måde presset fysisk. Denis Vavro viste ligefrem overskud i pressede situationer med bolden. Jeg er vild med hans udvikling.
___________________________________
Robert Skov: 9
Rasmus Falk: 7
Carlos Zeca: 8
Nicolaj Thomsen: 6
Robert Skov leverede dét, Ståle Solbakken vil kalde en komplet indsats. Flot defensiv, oktan 100 på motoren, individuelle præstationer og god med sin back. Jeg har normalt kritiseret deres makkerskab, men i dag fungerede det. På modsatte kant var Nicolaj Thomsen ikke god i dag. Han var tydeligt mærket af presset og turde dårligt have bolden. Jeg var ved at falde ned af stolen, da man satte ham ind centralt. Carlos Zeca havde en blandet kamp. Havde sine super, defensive aktioner, men havde også et utal af absurde boldtab. Han virkede faktisk en smule rusten.
___________________________________
Dame N´Doye: 11
Viktor Fischer: 9
Dame N´Doye var klasse igen. Jeg begriber ikke, at der ikke var en klub i en af de store ligaer, der kunne bruge ham. Han var et gigantisk problem for Atalanta, og han var eneste mulighed for at få luften, hvis ikke man skulle banke den ud af stadion. Han er absurd god, og hvis man kan aftale at han kun bliver 10% dårligere næste sæson, så giv ham alt det, han vil have, når han bare bliver i klubben. Viktor Fischer var en blandet oplevelse. Der var masser af lige-ved. Ikke desto mindre blev det farligt, når han havde bolden på den sidste tredjedel. Han leverede også et stabilt, defensivt arbejde.
___________________________________
Jan Gregus: UB
William Kvist: UB
Pieros Sotiriou: UB
Pierre Bengtsson: UB
De gjorde det egentlig ok. Måske med undtagelse af Pieros Sotiriou
___________________________________
Ståle Solbakken: 11
Hans taktiske dispositioner var klasse i dag - og hans seneste indkøb vandt kampen.
Jesse Joronen: 11
Han var endnu engang klasse. Jeg er virkelig tryg ved ham.
___________________________________
Peter Ankersen: 10
Denis Vavro: 9
Andreas Bjelland: 9
Nicolai Boilesen: 9
En komplet, defensiv kamp. Flot kamp på hver deres måde. Peter Ankersen var god defensivt som offensivt, hvor Nicolai Boilesen specielt var god defensivt. Vores højreside er den, det skal komme fra, når der skal ske noget offensivt. Denis Vavro og Andreas Bjelland holdt stand og var ikke på nogen måde presset fysisk. Denis Vavro viste ligefrem overskud i pressede situationer med bolden. Jeg er vild med hans udvikling.
___________________________________
Robert Skov: 9
Rasmus Falk: 7
Carlos Zeca: 8
Nicolaj Thomsen: 6
Robert Skov leverede dét, Ståle Solbakken vil kalde en komplet indsats. Flot defensiv, oktan 100 på motoren, individuelle præstationer og god med sin back. Jeg har normalt kritiseret deres makkerskab, men i dag fungerede det. På modsatte kant var Nicolaj Thomsen ikke god i dag. Han var tydeligt mærket af presset og turde dårligt have bolden. Jeg var ved at falde ned af stolen, da man satte ham ind centralt. Carlos Zeca havde en blandet kamp. Havde sine super, defensive aktioner, men havde også et utal af absurde boldtab. Han virkede faktisk en smule rusten.
___________________________________
Dame N´Doye: 11
Viktor Fischer: 9
Dame N´Doye var klasse igen. Jeg begriber ikke, at der ikke var en klub i en af de store ligaer, der kunne bruge ham. Han var et gigantisk problem for Atalanta, og han var eneste mulighed for at få luften, hvis ikke man skulle banke den ud af stadion. Han er absurd god, og hvis man kan aftale at han kun bliver 10% dårligere næste sæson, så giv ham alt det, han vil have, når han bare bliver i klubben. Viktor Fischer var en blandet oplevelse. Der var masser af lige-ved. Ikke desto mindre blev det farligt, når han havde bolden på den sidste tredjedel. Han leverede også et stabilt, defensivt arbejde.
___________________________________
Jan Gregus: UB
William Kvist: UB
Pieros Sotiriou: UB
Pierre Bengtsson: UB
De gjorde det egentlig ok. Måske med undtagelse af Pieros Sotiriou
___________________________________
Ståle Solbakken: 11
Hans taktiske dispositioner var klasse i dag - og hans seneste indkøb vandt kampen.
København.
tors 30. aug 2018
Var der ikke nogen her inde der var lidt hurtige til at tvivle på Jorinen, man må sige han kan blive meget værd, med det niveau og den alder.
(...)
tors 30. aug 2018
den var edersateme ikke god for blodtrykket den kamp der, var bogstaveligt talt nødt til at lave teenagepigen på gyser-straffene og gå lidt ud i køkkenet og ordne småting, var for uhyggeligt at glo på!
og så bliver det bare fejret som et mesterskab, hvor er det smukt.
´love the smell of n´doye in the morning... victory!
og så bliver det bare fejret som et mesterskab, hvor er det smukt.
´love the smell of n´doye in the morning... victory!
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Redigerettors 30. aug 2018
De gjorde det egentlig ok. Måske med undtagelse af Pieros Sotiriou
Jeg forstår altså ikke den her kritik af ham, det var lidt ligesom weekends kampen, men jeg synes bare det bliver mere obskurt. Er det fordi sammenligningsgrundlaget er N´doye og Fischer eller?
Han har to dumme boldtab, mod et Atlanta hold, de andre bolde holder han faktisk og får spillet sig op igennem kampen, hvor han stadig er aktiv i løb konstant og tilbyder sig. Det vigtigste i min optik er dog at han presser og løber og holder sine aftaler, det hjælper vores presspil og opspil gevaldigt og 2 gange vinder han bolden ude foran deres felt, ved at komme ind på andenbolden efter den er tabt.
Selvfølgelig er der plads til mere kvalitet i slutproduktet, men modsat mange andre angriber vi har haft bidrager han til holdet og visser takter på noget der kan bliver konstant.
(...)
tors 30. aug 2018
Han var ikke dårlig, nej, men jeg synes ikke, han udgjorde en trussel.
Han løber meget, ja, men det er også dét. Ingen trussel og bidrager ikke i opspillet.
Han er stadig rusten, og jeg håber på, at han bliver en trussel med Dame N´Doye ved siden af. Europæisk håber jeg ikke, vi ser andre end sidstnævnte og Viktor Fischer i angrebet. Jeg har desuden intet i mod ham - tværtimod.
Han løber meget, ja, men det er også dét. Ingen trussel og bidrager ikke i opspillet.
Han er stadig rusten, og jeg håber på, at han bliver en trussel med Dame N´Doye ved siden af. Europæisk håber jeg ikke, vi ser andre end sidstnævnte og Viktor Fischer i angrebet. Jeg har desuden intet i mod ham - tværtimod.
København.
Redigerettors 30. aug 2018
Endnu en gang var parken uindtagelig.
Den europæiske magi manifesterede sig igen.
Optimal taktisk tilgang. Blændende orkestreret af Staale.
Atalanta-kampene viste mindst tre ting:
1) Vi besidder en bundsolid defensiv, der matcher en modstander fra en top-4 nation.
Min bekymring gik på at Falk var placeret på den centrale midtbane, men den pessimisme var helt ubegrundet.
Joronen er for vild.(Og Bo Henriksen kunne nok udvikle sig til en hæderlig sportsdirektør!!!)
2) Truppen er fysisk klar til øverste niveau. Også i to timer.
Samtlige spillere viste stor vilje og løbekapacitet.
3) Tilstedeværelsen af Pieros, illustrerer lidt for tydeligt, hvor tyndt besatte vi er på de fire forreste pladser, på et tidspunkt hvor Wind er den eneste ukampdygtige offensivspiller.
Den europæiske magi manifesterede sig igen.
Optimal taktisk tilgang. Blændende orkestreret af Staale.
Atalanta-kampene viste mindst tre ting:
1) Vi besidder en bundsolid defensiv, der matcher en modstander fra en top-4 nation.
Min bekymring gik på at Falk var placeret på den centrale midtbane, men den pessimisme var helt ubegrundet.
Joronen er for vild.(Og Bo Henriksen kunne nok udvikle sig til en hæderlig sportsdirektør!!!)
2) Truppen er fysisk klar til øverste niveau. Også i to timer.
Samtlige spillere viste stor vilje og løbekapacitet.
3) Tilstedeværelsen af Pieros, illustrerer lidt for tydeligt, hvor tyndt besatte vi er på de fire forreste pladser, på et tidspunkt hvor Wind er den eneste ukampdygtige offensivspiller.
FREM for alt
tors 30. aug 2018
"Tilstedeværelsen af Pieros, illustrerer lidt for tydeligt, hvor tyndt besatte vi er på de fire forreste pladser, på et tidspunkt hvor Wind er den eneste ukampdygtige offensivspiller."
Jeg er heller ikke vild med reserverne som typer til taktikken.
Hvis Dame N´Doye går i stykker, så står vi med et gigantisk problem.
Jeg er heller ikke vild med reserverne som typer til taktikken.
Hvis Dame N´Doye går i stykker, så står vi med et gigantisk problem.
København.