Hold op hvor stod vi godt defensivt og holdet viste rigtig god koncentration og havde det rette spændingsmoment hele kampen igennem, selvom det var utroligt nervepirrende.
Ros til N´Doye for at være et monster af spil station i kampen, samt Skov´s drive (Jeg ved jeg var ude efter ham op til kampen) men han leverede lige præcis det der skulle til og jeg synes han virkede opsat på at score idag.
Boilesens afbrænder var skidt, men så vigtigt de holdte hovedet koldt i straffespark konkurrencen efterfølgende og så er Vavro bare så pokkers kølig.
Ros til N´Doye for at være et monster af spil station i kampen, samt Skov´s drive (Jeg ved jeg var ude efter ham op til kampen) men han leverede lige præcis det der skulle til og jeg synes han virkede opsat på at score idag.
Boilesens afbrænder var skidt, men så vigtigt de holdte hovedet koldt i straffespark konkurrencen efterfølgende og så er Vavro bare så pokkers kølig.