Snak

Mere indhold efter annoncen
Kingfaisal

Du får lige et forsøg mere på at levere en dummere påstand. Fyr løs.

Kritikken var ikke baseret på én kamp. Det mest pinlige er, at du læser din egen tolkning ind i, hvad hele Ståle raus-kritikken handlede om og ikke, hvad de brugere - jeg selv inklusiv - rent faktisk angreb og argumenterede for, nemlig at Ståle som eneherskende manager i FCK er til skade for klubben. Og for at selv du kan følge med, så er det baseret på en håndfuld transfervinduer, elendig scouting OG den værste sæson i knap 20 år.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
Saint

»Hvad vil du gøre?«

Det er måske ikke lige dagen at adresserer alskens problemer :-)

Pieros har scoret hovedparten af sine mål mod hold som Lyngby, Helsingør og Randers.
Jeg ser Ikke kvaliteter hos Pieros, der rimer på FCK.

At Staale anvender en utrænet Pieros frem for Kodro, i den europæiske kampagne, indikerer ikke nogen overdreven tillid til sidstnævnte.

Det er bestemt ikke nyt,desværre, at vi må ud på markedet for at reparere ift fejlslagne indkøb.

---

Hvis vi tager udgangspunkt i idealopstillingen:

Skov-Zeca-Falk-Thomsen
Damen-Fischer...

Efterlader det os med Pieros, Kodro, Holse og Wind når han er tilbage efter skaden.

Der mangler kvalitet, og som Schelden nævnte i går, vil en skade til Damen være en katastrofe.
For egen regning, vil jeg tilføje Fischer, og samlet set, er vi meget sårbare offensivt.

En tilførsel af en stærk venstrekant, kan frigøre Thomsen til lejlighedsvise optrædener på den centrale midtbane, og ikke mindst:
Bidrage til at Fischer IKKE skal anvende energi på at dække af for modstanderens back.

Jeg får ondt i øjnene, når Fischer suser rundt ved eget hjørneflag, mens Kodro eller Pieros indtager pladsen ved siden af Damen.

Vi har ganske enkelt ikke råd til at (mis)bruge ligaens bedste offensivspiller, som felt-til-felt spiller.

FREM for alt
FCM har solgt Sanneh..
BIF har købt Uffe Bech.. det trække op til en Zorninger fyring?
@King:

Følger du virkelig med herinde? eller læser du bare ting som du vil?

Den anke der har været mod Ståle, er omkring hans rolle som sportsdirektør. Delaney omsummere faktisk meget godt hvad problemet er. Og derudover kunne det da være fint at få din mening omkring Kodro? Tror du på at han bliver en god FCK angriber? Han, eksemplificerer, nemlig meget af den kritik der er rejst mod Ståle.

Og grunden til at det så bliver til et "Ståle raus!" er at der ikke er nogen der forestiller sig at Ståle ville gå med til at droppe sin ene hat og fortsætte som træner og kun træner.
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi kan da godt tage den en gang til:

Alle er enige om, at Ståle Solbakken er en fantastisk træner.

Flere er enige om, at han ikke formår at købe ind til eget system.
København.
King

Du minder om kritikken på bagkant af Horsens-kampen.

Den kritik hvilede i lige så høj grad på sæson 2017-18, og var vel egentlig en fortsættelse af samme.

FREM for alt
"King

Følger du virkelig med herinde? eller læser du bare ting som du vil?"

Hvis du læser mine indlæg efter Horsens kampen, så vil du se at meget af det jeg skrev dengang, faktisk alt, er gået i opfyldelse

Jeg skrev endda allerede dengang at det eneste åndsvage optil denne sæson var et Ståle købte Pavlovic 2 i form af Kadro.

Ellers synes jeg at indkøbende har siddet lige skabet. På nær at jeg måske godt kunne havde tænkt mig at vi havde Gaflet Dreyer inden han smuttet til UK
Kingfailsal

Du behøver ikke citere en anden brugers indlæg, når du ikke svarer på dét, personen skriver. Det passer dog meget godt til din måde at læse andres indlæg. Du udstiller dig selv.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
King

Joronen, Bjelland og Damen, var vel indkøb til aksen, alle kunne se fornuften i.

Der var flere spørgsmålstegn knyttet til Kodro.
Det er der stadig...

Ovenstående har ikke ændret synderligt på min bekymring, i forbindelse med Staale i rollen som sportsdirektør.

Evnerne som træner er indiskutable.
FREM for alt
Annonce