Kingfaisal
Du får lige et forsøg mere på at levere en dummere påstand. Fyr løs.
Kritikken var ikke baseret på én kamp. Det mest pinlige er, at du læser din egen tolkning ind i, hvad hele Ståle raus-kritikken handlede om og ikke, hvad de brugere - jeg selv inklusiv - rent faktisk angreb og argumenterede for, nemlig at Ståle som eneherskende manager i FCK er til skade for klubben. Og for at selv du kan følge med, så er det baseret på en håndfuld transfervinduer, elendig scouting OG den værste sæson i knap 20 år.
Du får lige et forsøg mere på at levere en dummere påstand. Fyr løs.
Kritikken var ikke baseret på én kamp. Det mest pinlige er, at du læser din egen tolkning ind i, hvad hele Ståle raus-kritikken handlede om og ikke, hvad de brugere - jeg selv inklusiv - rent faktisk angreb og argumenterede for, nemlig at Ståle som eneherskende manager i FCK er til skade for klubben. Og for at selv du kan følge med, så er det baseret på en håndfuld transfervinduer, elendig scouting OG den værste sæson i knap 20 år.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"