men Solbakken fastslår, at han ikke kommer til at forstærke truppen.
Det var dog ellers i første omgang planen, men en handel med en ny spiller endte med at gå i vasken, fortæller FCK-manageren.
- Jeg kan være helt ærlig at sige, at vi har prøvet hårdt på at finde en forstærkning, men det er ikke lykkedes. Vi har ellers strakt os langt for at hente en spiller, men det gik ikke.
- Vi ved godt, at vi får svært ved at hente nogen nu. Vi kan ikke bare købe for at købe, siger han.
hmm... han dementerer altid lige inden han signer noget stort, men det der virker mere konkret end normalt, desværre.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.