Nu så jeg ikke kampen, så det er måske lidt mærkeligt at skrive det, men hvorfor helvede ikke sende Kodro på banen tidligt i anden halvleg i en nogenlunde sikker kamp, spare Ndoye eller Fischer, og give manden en chance for at vise sig fra en bedre side end vi har set indtil nu. Også de andre udskiftninger. At Gregus kommer ind er fint, men hvorfor skal skov ind og bløde fra lungerne ovenpå den kæmpe fysiske kamp han leverer i torsdags? (Nu er det hér det viser, at jeg ikke har set kampen, så jeg ved ikke hvor presset vores højreside var) Ind med Roerslev i de sidste ti for Ankersen, og spar manden lidt. Holse kan sgu godt klare at løbe en enkelt hel kamp på superliga-niveau.
- Men fedt at vi vinder!
Real Betis
Glasgow Rangers
FCK