Selvfølgelig er Zenit kæmpefavoritter til at rende med den samlede puljesejr. Der er bedst på alle parametre, ikke mindst de økonomiske, som giver adgang til spillere i den klasse, du nævner. Jeg synes i øvrigt det er en fed pulje. Den er svær, men ikke - sådan, vurderet inden den er gået i gang - umulig at samle point i. Og modstanderne er fede, også i publikumsøjemed, herunder også for udebaneture. Prag, St. Petersborg og Bordeaux er da interessante rejsemål, om end man nok ikke er der længere tid end et par dage.
Snak
tirs 4. sep 2018
Jeg synes i øvrigt det er en fed pulje. Den er svær, men ikke - sådan, vurderet inden den er gået i gang - umulig at samle point i. Og modstanderne er fede, også i publikumsøjemed, herunder også for udebaneture. Prag, St. Petersborg og Bordeaux er da interessante rejsemål, om end man nok ikke er der længere tid end et par dage.
Enig, det var ikke den bedste lodtrækning men samtidig hellere ikke den værste, nu hvor det er kommet lidt på afstand med lodtrækningen. Bestemt spændende away kampene og vi er da heller ikke uden chance mod nogen af holdene hjemme i Parken som jeg ser det, hvor vi sandsynligvis skal hente de fleste point. Mit indlæg var dog heller ikke ment sådan, at man skulle sammenligne sig selv med et hold som Zenit, men bare vise til dem der tror det bliver let at få point, på trods af man eliminerede Atalanta, at de er ret stærke økonomisk og i tiltrækning af profiler. Se f.eks på Hulk dengang han skiftede. Men du har ret, det er selvfølgelig de 2 øvrige hold man skal kigge efter og primært der man skal hente pointene.
tirs 4. sep 2018
Bordeaux er startet hamrende ringe i den franske liga, og jeg tror hvis ikke de får vendt skuden at EL ikke bliver deres prioritet nummer 1, i de 3 udekampe skal bussen parkeres og så må målet vel være 2 til 3 point
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
tirs 4. sep 2018
Naturligvis skal vi gå efter, at komme videre fra puljen - men jeg må også tilstå, at jeg er relativt afslappet, om hvorvidt det sker eller ej?
I min verden, er vi såmænd allerede bestået - det var en fantatisk aften i Parken.
Hallo, hvor det koger - https://youtu.be/d5fmL_im2MI?t=711
I min verden, er vi såmænd allerede bestået - det var en fantatisk aften i Parken.
Hallo, hvor det koger - https://youtu.be/d5fmL_im2MI?t=711
Redigerettirs 4. sep 2018
Det lader til at han stadig ikke har fundet sig en klub. Han venter nok stadig på at en La Liga klub kommer med en kontrakt. Hold kæft den mand har formået at pisse det hele væk i hidtil uhørt grad.
Han skulle blot ringe til Esbjerg, så havde han en kontrakt. Men der vil han ikke spille. Spændende at se om han rent faktisk når en højere hylde, eller om han i stedet får en lang næse.
Esbjerg fB
tirs 4. sep 2018
Trist trist historie med Touhtou.
Faktisk en spiller vi godt kunne bruge lidt nu, hvis han var på sit 16-17 niveau.
Et alternativ til kanterne nu hvor Fischer ofte bliver flyttet helt frem og Ståle ynder at bruge Falk eller Thomsen centralt.
Nå, måske vi snart ser ham på Østerbro Stadion i stedet.
Faktisk en spiller vi godt kunne bruge lidt nu, hvis han var på sit 16-17 niveau.
Et alternativ til kanterne nu hvor Fischer ofte bliver flyttet helt frem og Ståle ynder at bruge Falk eller Thomsen centralt.
Nå, måske vi snart ser ham på Østerbro Stadion i stedet.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
Enig i, det er en fed EL-pulje. Gode modstandere, men også alle tre hold, vi kan få points imod i begge opgør.
Zenit er selvfølgelig gode, men vi har generelt haft et fint tag på russiske hold i Europa.
Bordeaux er fransk mellemvare, så dem bør vi nok kunne spille lige op med i begge kampe.
Slavia skal være minimum fire points.
Det bliver tæt om videre deltagelse, og vi skal i hvert hente syv points på hjemmebane, som tilfældet var sidste sæson.
Zenit er selvfølgelig gode, men vi har generelt haft et fint tag på russiske hold i Europa.
Bordeaux er fransk mellemvare, så dem bør vi nok kunne spille lige op med i begge kampe.
Slavia skal være minimum fire points.
Det bliver tæt om videre deltagelse, og vi skal i hvert hente syv points på hjemmebane, som tilfældet var sidste sæson.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
tirs 4. sep 2018
det hedder Zenit hjemme og Bordeaux ude de første 2 kampe, kan FCK stå med bare 2 point efter de første kampe, så ser det nogenlunde fornuftigt ud
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
tirs 4. sep 2018
Hva´ så, andre der er nervøse over at Gregus sandsynligvis spiller mod en flok overtændte amatører i morgen? Og hvad med Vavro, nogen der har styr på om slovakkerne har besluttet om han er første- eller u21-holdspiller? Jeg synes virkelig morgendagens kamp er bekymrende på mange måder og vil egentlig gerne vide hvad andre med et FCK fokus tænker.