Hvornår har Bordeaux sidst præsteret noget nævneværdigt i Europa? Det er ganske rigtigt en stor klub i historisk sammenhæng og en klub med et større setup end FCK og spiller i en bedre liga, men rent europæisk er det længe siden de har præsteret noget særligt.
Forza Napoli Sempre!