Jeg tror det vil være muligt at hente ham (Rasmus Nissen) i Ajax til vinter eller næste sommer, såfremt der ikke sker ændringer på trænerposten i Amsterdam, eller Noussair Mazraoui fucker sin gode sæsonstart og tillid fra trænerteamet op. Jeg tror ikke rigtigt på nogen af delene, da den nye højreback (som er omskolet midtbanespiller - det siger også lidt om tilliden til Rasmus Nissen) faktisk gør det fint, og træneren, Erik ten Hag, klart har fået holdet op i gear og kvalificeret klubben til denne sæsons CL. Så jeg tror han vil kunne hentes for 15-20 mio. kr., omkring halvdelen af det, Ajax selv gav for ham. Det er for resten lidt spøjst med den position i Ajax. Man gik af med Kenny Tete, fordi man ikke rigtigt kunne få overgangen mellem ham og Joel Veltman til at fungere, og nu er han ved at etablere sig på pladsen på det hollandske landshold. Ham kunne vi også forsøge at hente, han er ude i kulden hos Lyon. Nå, nok Ajax-snak for denne gang. Rasmus Nissen og Stefan Johansen til FCK enten til vinter eller næste sommer, lyder som en god plan.