Man må vel give Ståle den kredit, at han er fremragende til at sælge projektet til profiler vi ikke burde kunne hente.
Af samme årsag jeg er optimistisk nok til at tro, han kan hente spillere som Rasmus Nissen og Stefan. Og så fordi det er så åbenlyst hvilken rolle de skulle spille på holdet - og at den rolle ser ret fornuftig ud til de to spillere og hvor de er i deres karrierer.
Bevares, der kan ske meget der gør det er en dum udtalelse når man ser tilbage.
Af samme årsag jeg er optimistisk nok til at tro, han kan hente spillere som Rasmus Nissen og Stefan. Og så fordi det er så åbenlyst hvilken rolle de skulle spille på holdet - og at den rolle ser ret fornuftig ud til de to spillere og hvor de er i deres karrierer.
Bevares, der kan ske meget der gør det er en dum udtalelse når man ser tilbage.