Jeg har set u21 Landsholdet en del og fuck hvor er Skov god der! Han tør at udfordre mere og er mere aggressiv i sit spil, topscorer med 8 mål i 8 kampe siger også en del.
Jeg tror han har holdt lidt tilbage hos FCK angående den aggressivitet han har i sit spil, men man så noget af det mod Atalanta.
Jeg tror han går en god fremtid i møde! Han kan langt mere end frispark.
Jeg tror han har holdt lidt tilbage hos FCK angående den aggressivitet han har i sit spil, men man så noget af det mod Atalanta.
Jeg tror han går en god fremtid i møde! Han kan langt mere end frispark.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.