Snak

Mere indhold efter annoncen
Opstilling:
14 Dame N’Doye, 28 Pieros Sotiriou
7 Viktor Fischer, 10 Carlos Zeca (anf.), 33 Rasmus Falk, 29 Robert Skov
20 Nicolai Boilesen, 5 Andreas Bjelland, 19 Denis Vavro, 22 Peter Ankersen
21 Jesse Joronen

Vil håbe at PS er kommet op i omdrejninger, jeg tror personligt på en 0-1 eller 0-2 sejr.
Dejlig stilling ude på betonen.. Sydsiden. Dk´s forum er i ildebrand - og der bliver diskuteret trænerfyringer mm.. Det er en ren fornøjelse

Vi bliver taktisk tørkneppet.
København.
Og teknisk ligeså. Det sejler.

Hvor hurtigt rykkes Viktor Fischer mon frem og cyprioten ud?
København.
Det bliver en kamp hvor vi skal satse på enkeltmands præstationer offensivt.

Når vi angriber forsvarer de med 9 markspillere. Jeg er faktisk uenig med Neestrup om at vi har meget plads til at spille offensivt, vores centrale midtbanespillere bliver tromlet lige nu.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Deres centrale midtbane har fri-leg, da Erik Sviachenko agerer skraldemand.

Det gør samtidig, at Dame N´Doye er under konstand bemanding.

Og når ham den lange så dribler alt og alle, så kan vi liges godt hoppe på bussen hjem.
København.
Pieros Sotiriou viser desuden igen i dag, hvorfor han aldrig bliver en stjerne i FCK.
København.
Hele holdet ser ud til at være overmatchet fysisk. De står også forholdvis kompakt på kanterne og får lukket alt ned via backsene.
Alle er overmatchet. Og det hele kan ikke falde tilbage på Ståle Solbakken.

Dét tekniske niveau, de fleste præsterer i dag, er en decideret katastrofe.

Det er jo Denis Vavro og Michael Lüftner anno sidste sæson det her. Ad, det dårligt.
København.
Virkelig ringe 1.halvleg.

Især skuffende efter Brøndbys nederlag og man kunne have skabt afstand til begge hold idag.
Annonce