Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg gad i øvrigt godt at vide om Midtjyllands fans selv er tilfredse med den svinagtige spillestil.
Vi har nu lukket 3 mål ind i de seneste 4 udekampe mod Midtjylland, hold kæft det er så skod og overvære.
Det er kun Mads Kristoffer Kristoffersen, der har haft en dårligere dag end FCK.

Forskellen er vel blot, at man ikke forventer andet fra den mand. Ulidelig dommer.

Hvor fanden finder idioten fem minutter henne? Befri os dog for det her lort, spasser.
København.
Jeg gad i øvrigt godt at vide om Midtjyllands fans selv er tilfredse med den svinagtige spillestil.

Skulle jeg nok mene..
Alex Ferguson: "Elland Road is the most intimidating venue in Europe." Leeds! Leeds! Leeds!
Juhuuu. Et gult kort på det 22 frispark.
Kjoebenhavns Boldklub.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvilken dag at returnere til bold.dk på. Jeg har ikke kunne kommentere herinde i et stykke tid. Hvorfor ved jeg ikke. Det var godt nok en rædderlig indsats, hvor kun dommeren prøvede at være med på niveau.Taktisk blev vi, som skrevet, tørkneppet, og teknisk var det ligeså ringe.

Denis Vavro og Jesse Joronen havde en kamp om skæve, lange pasninger og Carlos Zeca, Rasmus Falk og Pieros Sotiriou havde en kamp om hvem, der kunne røre bolden mindst.

Det virker omsonst at skulle give karakterer, fordi jeg synes egentlig at den eneste, der ikke dumper, det er Peter Ankersen. Måske også Dame N´Doye, da han jo rent faktisk får puttet den ind. Frispark eller ej. Resterende var en decideret skandale, og specielt niveauet på de fire defensive i den centrale akse var skræmmende dårlige.
København.
Det er blevet hverdag igen.
Og med seks kampe i Europa, som Midtjylland og Brøndby ikke har, samt en bænk uden muligheder for at rotere og hvile uden for stort kvalitetstab, kan det blive rigtig meget hverdag den kommende tid.

Midtjylland vandt fortjent i dag. Ståle havde intet modsvar, som kunne hjælpe med at få overtaget på midten af banen.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Interviewet med Viktor Fischer siger alt om den gameplan, Ståle Solbakken havde lagt.

Vi har ganske enkelt ikke det powerhold, som vi prøver at spille som.

Når vi så møder et hold, der er bedre på det punkt, så bliver vi udstillet.
København.
Fuck nu af, hvor de spiller grimt...gudskelov havde vi råd til at tabe og vi spiller i øvrigt en lorte kamp.
Torsdag er der ny kamp og ny modstander og så er vi klar igen.
Vildt nok, at bænken rummer Kodro som eneste offensive kort...

Han er lighed med Pieros, med som blind passager.
De er lige ligegyldige.

Det fortæller ét og andet, om den skrøbelige offensive pondus.
Festen hænger på Fischer og damen.

Jeg har før tilladt mig at kritisere Staale mht at (mis)bruge Fischer på kanten.

Vent med det, indtil vi råder over mindst to angribere med et anstændigt niveau.

Fischer udtalte efter kampen hård kritik(onside),med direkte adresse til angriberne.

Det er mildt sagt kritisabelt, at vi skal gennem et tæt program, med en så tynd besætning helt fremme.

---
Edit:Jeg glemte jo helt Bengtsson...
Staales rygmarvsreaktion når vi mangler en scoring.
(Indrømmet, det har til tider haft effekt)
FREM for alt
Annonce