@repos,
Hvis man spoler tilbage til dengang FCK var på FCMs europæiske udviklingsstadie (uden at opgøre det i år), kan man så ikke finde et par opgør frem hvor vi har præsteret i ligaen og så har set tvivlsomme ud i europa?
Det var som om bøtten vendte på et tidspunkt, i særlig grad efter opgøret i Amsterdam, måske også et par gode ture i uefacuppen.
Hvis FCM skal være fast deltager i europa, hvilket jeg går ud fra er et mål for dem, skal de en lignende udvikling igennem og måden de angreb kampen i går, er rigtigt nok et fint eksempel på hvordan man skal gå til sådan en kamp.
Jeg tror i høj grad den del handler om det mentale, hvor suppen er hverdag og europa er noget stort man ønsker sig i en grad der er forstyrrende. Uden at jeg har den store analyse klar, har FCK efter min opfattelse været langt mere stabile og set mindre shaky ud i de europæiske kæmpe, efter det blev et krav eller en selvfølgelighed, at der skal europæisk gruppespil på bordet. Der kan selvfølgelig sagtens hives et par kampe på Cypern osv. op af hatten i den forbindelse, så det er en overordnet betragtning.
Edit; Steinleins ævl om champions league på heden leder mine tanker tilbage på de der hoteller der angiveligt var booket i Monaco, før den kamp vi ikke snakker om. Tilgangen i klubben, til europa, skal være mindre drømmende og mere rugbrødsagtig.
Hvis man spoler tilbage til dengang FCK var på FCMs europæiske udviklingsstadie (uden at opgøre det i år), kan man så ikke finde et par opgør frem hvor vi har præsteret i ligaen og så har set tvivlsomme ud i europa?
Det var som om bøtten vendte på et tidspunkt, i særlig grad efter opgøret i Amsterdam, måske også et par gode ture i uefacuppen.
Hvis FCM skal være fast deltager i europa, hvilket jeg går ud fra er et mål for dem, skal de en lignende udvikling igennem og måden de angreb kampen i går, er rigtigt nok et fint eksempel på hvordan man skal gå til sådan en kamp.
Jeg tror i høj grad den del handler om det mentale, hvor suppen er hverdag og europa er noget stort man ønsker sig i en grad der er forstyrrende. Uden at jeg har den store analyse klar, har FCK efter min opfattelse været langt mere stabile og set mindre shaky ud i de europæiske kæmpe, efter det blev et krav eller en selvfølgelighed, at der skal europæisk gruppespil på bordet. Der kan selvfølgelig sagtens hives et par kampe på Cypern osv. op af hatten i den forbindelse, så det er en overordnet betragtning.
Edit; Steinleins ævl om champions league på heden leder mine tanker tilbage på de der hoteller der angiveligt var booket i Monaco, før den kamp vi ikke snakker om. Tilgangen i klubben, til europa, skal være mindre drømmende og mere rugbrødsagtig.