Snak

Mere indhold efter annoncen
Men I ligger dog stadig nr. 1 og har kvallet til EL; overskuddet burde da være til at tage og føle på. Ikke for alles vedkommende, åbenbart.

Jeg håber, FCK gør det godt i Europa igen, og vi får en lige så fed duel i toppen, som BIF gav os sidste år.


Overskuddet mangler nemlig. Vi har ikke den bredeste trup og sætter håbløse udskiftninger igang når vi skal jagte en føring. Umiddelbart må man sige i er favoritter, nu i ikke skal spille europæisk og har vel en del bredere trup end vi har på nuværende tidspunkt. At i samtidig knækker os 3-1 med en overbevisende præstation, gør netop at overskuddet daler markant.

Derudover er i forsvarende mestre, så det burde være jer med et kæmpe overskud og ikke os. Jeg hører gerne hvor du mener dette kæmpe overskud skal findes i? Når vores stærkeste startellever sådan nogenlunde bliver tværet ud på den måde, så ser det pludselig sort ud og som du skrev tidligere, så er sæsonen lang og vi er ikke så store favoritter som nogen vil påpege.
acebone > det var faktisk uden egentlig adresse til hverken herning, fcm eller centerpubben (er der sådan en? synes der er det i alle provinsbyer, det er der her på sjælland i hvert fald).

har heller ikke stukket hovedet ind i artikel trådende, i den her omgang, og ovenstående ville jeg aldrig have skrevet derinde. det var et billede på en stemning smidt i fcks klubtråd.

arrogance og naivitet går hånd i hånd, man skal tro på tingene også - jeg synes faktisk bif tilhængerne har en pointe i deres "danmarks mest loyale fans" messeri når de stadigvæk havde relativt flotte fremmøder på stadion og away, i 10xironman af tour-de-shit der kulminerer med, at de fandeme næsten rykker ud af superligaen.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
@JuveFella

Umiddelbart må man sige i er favoritter, nu i ikke skal spille europæisk og har vel en del bredere trup end vi har på nuværende tidspunkt.


I står stadig til omkring odds 1,6, mens vi giver 3,0.

Derudover er i forsvarende mestre, så det burde være jer med et kæmpe overskud og ikke os. Jeg hører gerne hvor du mener dette kæmpe overskud skal findes i?


Overskuddet skal vel findes i, at det endelig lader til, I har ramt plet med nogle væsentlige handler på transfermarkedet og er ved at have den dygtige startellever, man forventer af FCK. Bjelland og N´Doye passede lige ind, og I er startet godt.

Men du har nok en pointe hvad bredden angår. Og der er nogle spørgsmål ved alle andre angribere end N´Doye.
Midtjylland!
Fischer bør der nu ikke være så mange spørgsmål ved. ;)
Men bredden er et problem for os. Og jeg forventer, det bliver stort henover efteråret, når de ekstra kampe slider.

Odds, navnlig den forskel du beskriver, ville jeg dog ikke lægge for meget i. De sættes også ud fra forventet spilmønster.

På baggrund af seneste runde har jeg svært ved at se, om I eller vi er favoritter. Og Brøndby vil jeg på ingen måde afskrive, selvom den aktuelle form selvfølgelig siger, det skal stå mellem os og jer denne sæson.
Jeg forventer, på baggrund af det vi har set hidtil, udsving fra alle tre hold denne halvsæson.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
@Armand0

acebone > det var faktisk uden egentlig adresse til hverken herning, fcm eller centerpubben (er der sådan en? synes der er det i alle provinsbyer, det er der her på sjælland i hvert fald).


Nej, jeg tror faktisk ikke, der er sådan en. Det var lidt min fornemmelse, at det primært er en sjællandsk ting, og en hurtig google maps afslører faktisk, at det er på Sjælland, Fyn og i Sønderjylland, man skal finde dem. Spøjst. Men de er nok andre steder under et andet alias.

har heller ikke stukket hovedet ind i artikel trådende, i den her omgang, og ovenstående ville jeg aldrig have skrevet derinde. det var et billede på en stemning smidt i fcks klubtråd.


Nej, det er også fair nok. Jeg var bare lige en smule overrasket over vendingen. Er nogenlunde fast læser i alle de danske klubtråde herinde (undtagen Esbjerg-tråden, den er livet alligevel for kort til).
Midtjylland!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Svoger

Ang. Fischer, så jo da. Det evige spørgsmål - angriber eller fløj? ;)

Men ja, du har selvfølgelig en pointe angående spillemønstre. Jeg vil dog stadig mene, at selv med dem "trukket fra", så ligner FCK favoritter.

BIF har jeg heller ikke afskrevet, men jeg er faktisk noget paf over deres sæsonstart og hele den vibe, de afgiver pt. - og så Bexit oveni.
Midtjylland!
er han fløj-griber?

man savner matias´ knastørre analyse af tingene disse dage, har manden andet at lave end at kommentere på internettet?

det synes jeg i så fald er for dårligt.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Jeg tror han stod af lige omkring 3-1-målet.
fck-medløber.
BIF bliver efterladt på perronen.

Vi har den stærkeste start-11, mens Midtjylland har den bredeste trup.
BIF er trioens svageste på begge parametre.

BIFs situation ligner lidt vores sidste år.
Aksen (Rønnow, Nørgaard og Pukki) er væk, Muhktar virker lejlighedsvist mentalt fraværende, og Rocker er mildt sagt formsvag.
Sejrene over Hobro og Randers var yderst skrøbelige, og holdet mangler AaB, AGF, Horsens og OB inden turneringen »vender.«

Og endnu en indikation der ikke peger i retning af en BIF-titel:

Et point i tre hjemmekampe mod Vejle, Esbjerg og SønderjyskE, ligner ikke profilen på et mesterhold.
FREM for alt
Har lige læst at Tøfting mener, at FCM og BIF vil overhale os i tabellen.
Er det så nu vi ønsker hinanden tillykke med mesterskabet?
I had told Mario before the game not to get booked, as with two cards he’d get suspended. He just has to show off his physique… I told him off after the goal, but it was too late - Pirlo
Annonce