Men I ligger dog stadig nr. 1 og har kvallet til EL; overskuddet burde da være til at tage og føle på. Ikke for alles vedkommende, åbenbart.
Jeg håber, FCK gør det godt i Europa igen, og vi får en lige så fed duel i toppen, som BIF gav os sidste år.
Overskuddet mangler nemlig. Vi har ikke den bredeste trup og sætter håbløse udskiftninger igang når vi skal jagte en føring. Umiddelbart må man sige i er favoritter, nu i ikke skal spille europæisk og har vel en del bredere trup end vi har på nuværende tidspunkt. At i samtidig knækker os 3-1 med en overbevisende præstation, gør netop at overskuddet daler markant.
Derudover er i forsvarende mestre, så det burde være jer med et kæmpe overskud og ikke os. Jeg hører gerne hvor du mener dette kæmpe overskud skal findes i? Når vores stærkeste startellever sådan nogenlunde bliver tværet ud på den måde, så ser det pludselig sort ud og som du skrev tidligere, så er sæsonen lang og vi er ikke så store favoritter som nogen vil påpege.