Oddsene undrer mig også burde være højest odds på uafgjort, og sælger den gerne nu for et point :)
Snak
Redigerettors 20. sep 2018
Det forlyder dog ikke at Marchisio starter inde iaften, men lad os se. Ivanovic er en legende, men han er samtidig kommet lidt op i alderen og er ikke den hurtigste forsvarsspiller. Hvis vi kan få lokket Zenit lidt frem, så er der muligheder for hurtige omstillinger.
Forza Napoli Sempre!
Redigerettors 20. sep 2018
der er da også højest odds på uafgjort, eller hva´ mener du ? :)
det lugter af en kamp, hvor man skal kende sit hold og spille på x2, bare et par hundrede.
har jeg gjort før faktisk, så bliver man glad uanset om man taber eller vinder, lidt plat.
edit: ham ruslandsscouten der arbejdede med laudrup i moskva var i p3 nu her og siger, at leandro nok står som defensiv midtbane men slet ikke spiller sådan, da slet ikke forsvarer men er voldsomt offensiv og har nogle lede spilninger.
nå, kunne være man skulle smække chelsea kampen på indtil da - håber det er friman der kommenterer fck, han er altid konge.
det lugter af en kamp, hvor man skal kende sit hold og spille på x2, bare et par hundrede.
har jeg gjort før faktisk, så bliver man glad uanset om man taber eller vinder, lidt plat.
edit: ham ruslandsscouten der arbejdede med laudrup i moskva var i p3 nu her og siger, at leandro nok står som defensiv midtbane men slet ikke spiller sådan, da slet ikke forsvarer men er voldsomt offensiv og har nogle lede spilninger.
nå, kunne være man skulle smække chelsea kampen på indtil da - håber det er friman der kommenterer fck, han er altid konge.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
tors 20. sep 2018
Det forlyder dog ikke at Marchisio starter inde iaften, men lad os se. Ivanovic er en legende, men han er samtidtig en tung forsvarsspiller. Hvis vi kan få lokket Zenit lidt frem, så er der muligheder for hurtige omstillinger.
Lad os håbe du har ret, jeg har det fint med hvis han ikke starter inde ihvertfald. Og du har iøvrigt ret med Ivanovic, han er klart ikke den spiller han var i sin bedste periode i Chelsea.
Jeg tror dog centralt at de er stærkest. Med Paredes, Kranevitter og/eller Marchisio, afhængig af hvem der starter inde.
Redigerettors 20. sep 2018
14 Dame N’Doye, 28 Pieros Sotiriou
7 Viktor Fischer, 8 Nicolaj Thomsen, 10 Carlos Zeca (anf.), 29 Robert Skov
20 Nicolai Boilesen, 5 Andreas Bjelland, 19 Denis Vavro, 22 Peter Ankersen
21 Jesse Joronen
Bænken: 1 Stephan Andersen, 3 Pierre Bengtsson, 4 Sotirios Papagiannopoulos, 6 William Kvist, 11 Kenan Kodro, 16 Jan Gregus, 33 Rasmus Falk.
Så har man da Falk til, at skyde med fra bænken, eller noget..
Zenits lineup.
Lunev – Smolnikov, Ivanovic, Neto, Anyukov – Driussi, Paredes, Kuzyaev – Erokhin, Dzyuba, Mak
7 Viktor Fischer, 8 Nicolaj Thomsen, 10 Carlos Zeca (anf.), 29 Robert Skov
20 Nicolai Boilesen, 5 Andreas Bjelland, 19 Denis Vavro, 22 Peter Ankersen
21 Jesse Joronen
Bænken: 1 Stephan Andersen, 3 Pierre Bengtsson, 4 Sotirios Papagiannopoulos, 6 William Kvist, 11 Kenan Kodro, 16 Jan Gregus, 33 Rasmus Falk.
Så har man da Falk til, at skyde med fra bænken, eller noget..
Zenits lineup.
Lunev – Smolnikov, Ivanovic, Neto, Anyukov – Driussi, Paredes, Kuzyaev – Erokhin, Dzyuba, Mak
Redigerettors 20. sep 2018
Pieros fra start...en sportslig falliterklæring.
Manden har, helt uden befriende undtagelser, ikke været i nærheden af et niveau der berettiger til en plads i startopstillingen i dette efterår.
Han scorede flittigt sidste sæson. Det var i overvejende grad mod hold som Lyngby, Helsingør og Randers!
Falk og Thomsen er på skift blevet ofret for Staales gådefulde approach.
Og Fischer, motoren i offensiven, må allokere energien i retning af assistance til Boilesen.
Ikke videre betryggende.
Manden har, helt uden befriende undtagelser, ikke været i nærheden af et niveau der berettiger til en plads i startopstillingen i dette efterår.
Han scorede flittigt sidste sæson. Det var i overvejende grad mod hold som Lyngby, Helsingør og Randers!
Falk og Thomsen er på skift blevet ofret for Staales gådefulde approach.
Og Fischer, motoren i offensiven, må allokere energien i retning af assistance til Boilesen.
Ikke videre betryggende.
FREM for alt
tors 20. sep 2018
Han bliver skiftet ud i pausen, Viktor Fischer rykket frem og Rasmus Falk skiftet ind.
København.
Redigerettors 20. sep 2018
pieros startplads skal ses i lyset af situationen på midtbanen først og bredden i angrebet bagefter.
kvaliteten på midtbanen fra kampstart bliver for skidt, og muligheder for at ændre på oplægget med udskiftningerne endnu mere, hvis Fischer skal op i angrebet.
Man har ikke rigtig andre at sætte ind fra start end pjerrot, kodro er "ikke lige klar endnu" og så er der langt, meget langt, ned til det næste alternativ.
budgettet er bare blevet brugt på bjelland og ndoye, det må vi acceptere. det er også godt givet ud, relativt til situationen ved afslutningen af 17/18, det er trods alt svært at se en central midtbane, i stedet for en af de to, skulle have været at foretrække fra sæsonstart.
kvaliteten på midtbanen fra kampstart bliver for skidt, og muligheder for at ændre på oplægget med udskiftningerne endnu mere, hvis Fischer skal op i angrebet.
Man har ikke rigtig andre at sætte ind fra start end pjerrot, kodro er "ikke lige klar endnu" og så er der langt, meget langt, ned til det næste alternativ.
budgettet er bare blevet brugt på bjelland og ndoye, det må vi acceptere. det er også godt givet ud, relativt til situationen ved afslutningen af 17/18, det er trods alt svært at se en central midtbane, i stedet for en af de to, skulle have været at foretrække fra sæsonstart.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
tors 20. sep 2018
de der eksperter der
"zeca har været københavns bedste spiller i den her sæson"
morten bruun:
"jeg er helt enig altså"
jeg kan ikke ta´ det... og her trisser man rundt og laver noget man selv synes er et svært og samfundsvigtigt arbejde, til en 10. del af lønnen :D
"zeca har været københavns bedste spiller i den her sæson"
morten bruun:
"jeg er helt enig altså"
jeg kan ikke ta´ det... og her trisser man rundt og laver noget man selv synes er et svært og samfundsvigtigt arbejde, til en 10. del af lønnen :D
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.