Hvorfor helvede dækker Bengtsson Austin op ved hjørnespark? Fuck hvor tosset.
Snak
fre 14. feb 2020
Amen hold kæft hvor er de ringe, som forventet bliver alle kampe i foråret svære med det hold, fcm kommer nemt til at kunne køre denne hjem hvis de holder niveau
fre 14. feb 2020
Den PapaG lavede der, hvor han dækker på ydersiden af en mand, som både har vist og i øvrigt ikke kan andet, end at gå indenom, det var forfærdeligt at se på. Han er godt nok ikke ret god.
Redigeretfre 14. feb 2020
Nej hvor ligner dette en typisk første FCK kamp i foråret :D
De to sidste år er vi started suppen med:
6-1 (sejr) sidste sæson.
5-1 (sejr) forrige sæson.
Vi skal 3 år tilbage for at finde et pointtab. (0-0 mod Brøndby)
Før det blev det til en sejr (over Esbjerg i øvrigt) året før det startede vi også med en sejr, uafgjort før det igen, og sejr før det igen igen...
Præcis hvordan ligner det her en typisk første FCK kamp i foråret?
Edit: Vi skal tilbage til 2011 (i øvrigt en af vores 2 bedste sæsoner) før vi startede en forårssæson med et nederlag.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
fre 14. feb 2020
Vi bliver pisset og og ned af ryggen af et middelmådigt Esbjerg hold. Ståles tid må være ophørt nu. Celtic kommer til at splitte os ad. Og når vi så har tabt til AaB i pokalen, så er sæsonen slut. Det må få konsekvenser for Ståle.