Snak

Mere indhold efter annoncen
Er jeg den eneste der ser skuespillet på straffet?:)
Nu vender det.
Bare rolig, jeg er sikker på i vender det.

Gør i næsten altid :(
Enig. Den går ikke længere. Der er snart ikke flere undskyldninger tilbage. Der er ingen ide. Der er så mange dårlige beslutninger. Der er ingen tempo. Det er som om, at jo mere vi øger budgettet, jo dårligere bliver vi.

Det er pinligt det her. PapG har spillet sin sidste kamp.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
PapaG kan ikke finde ud af det med bolden, når den hopper foran ham. Det er skørt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Uh huh Mesterskabsheld!!?
Real Betis Glasgow Rangers FCK
Austin eller Pieros. Der skal hattricket komme fra. ;)
Ha ha hvor er det latterligt at Esbjerg ikke kan score.
Bare rolig den kamp vinder i
Rigtige mænd er landmænd
@Rogosjin Ikke på målscoren, der plejer vi nu nok at score rigeligt. Det er på spillet der har svært ved at hænge sammen det ligner en første kamp i foråret for FCK.

Esbjerg (Austin) er den afgørende faktor for målscoren her, de(Han) spiller ganske enkelt bedre end FCK.
Annonce