Fuck Bjelland er ringe!!
Snak
fre 14. feb 2020
En god træner får det bedste ud af sine spillere.
Ståle gør det modsatte.
Ståle gør det modsatte.
Alt, jeg siger, er rigtigt.
fre 14. feb 2020
Det der sker nu understreger hvor langt ude at skide Ståle er. Det der er jo ikke plan b, det er ren panik.
fre 14. feb 2020
Ophæv bengtssons kontrakt!! Hvordan kan man stå fri, og stadig ikke få den forbi første modspiller?! Jesus fucking Christ!!
fre 14. feb 2020
Jeg håber vi snart skifter strategi og satser på spillere, der kan vinde i Superligaen fra dag et, i stedet for nogen, der måske kan være gode i Europa League næste sæson.
Batman Close. London W12.
fre 14. feb 2020
Hold kæft, hvor er det dårligt. Hvis FCM vinder på Søndag, så tror jeg ikke på mesterskabet længere.
Superliga og FCK fan
fre 14. feb 2020
Det vindue i sommers. Er det værste transfervindue i FCK´s historie. At man betalt næsten 20 mil for stage, og 30-37 for biel, er tragikomisk. Ingen af dem passer ind i det koncept, som fck vel spillede med. Men ok.. der er heller intet koncept længere, så alle bløde mellemvare spilere kan åbenbart benyttes nu.