Det var positivt at Bjelland og Damen klarede 90 minutter.
Problemet var bare at Damen var en jammerlig skygge af sig selv, og at Bjelland vil blive overløbet af en hvilken som helst spiller i ligaen.
En svag Bengtsson var den mest kreative af de otte bageste markspillere!
Og endnu en fuldfed understregning af, at Zeca er dybt afhængig af en makker der kan ramme en mand der er længere end fem meter væk.
Og hvad i alverden skal man med tre angribere, når midtbanen er alarmerende impotent.
Og Stage som wingback???
Problemet var bare at Damen var en jammerlig skygge af sig selv, og at Bjelland vil blive overløbet af en hvilken som helst spiller i ligaen.
En svag Bengtsson var den mest kreative af de otte bageste markspillere!
Og endnu en fuldfed understregning af, at Zeca er dybt afhængig af en makker der kan ramme en mand der er længere end fem meter væk.
Og hvad i alverden skal man med tre angribere, når midtbanen er alarmerende impotent.
Og Stage som wingback???
FREM for alt