Der er ingen undskyldning. Ståle skal smutte fra sin manager rolle, og konceptet med cheftræner og sportsdirektør skal tilbage. Og gerne uden Ståle i nogen af dem. Jeg magter ham ikke længere.
Snak
fre 14. feb 2020
danped
Men ikke et brændt straffespark, hovedstød på overliggeren, og en friløber.
Slet ikke.
Det var 11 forsøg med stærkt begrænset kvalitet. Havde Manonne én enkelt mindeværdig redningsaktion? Næppe.
Men ikke et brændt straffespark, hovedstød på overliggeren, og en friløber.
Slet ikke.
Det var 11 forsøg med stærkt begrænset kvalitet. Havde Manonne én enkelt mindeværdig redningsaktion? Næppe.
FREM for alt
fre 14. feb 2020
Stages hovedstød, som burde være gået ind? - friløberen er fck selv skyld i, ligeledes straffet, men dauda smider sig fucking inden Kalle er ved ham.
fre 14. feb 2020
Det bliver uhyggeligt på Torsdag. Celtic er ved at give baghjul til Rangers i deres liga, og vi kan ikke engang vinde over et bundhold med alt respekt. Det er så dårligt. Oviedo fortjener også at blive afprøvet istedet for Bengtsson. Generelt er der meget få spillere der spillede sig tættere på startopstillingen idag. Der var kun folk der spillede sig af.
Superliga og FCK fan
fre 14. feb 2020
Vi fortsatte desværre som vi sluttede efteråret, dog uden at vi lykkedes med indianerbolden i de sidste 20 minutter.
Der er stadig INTET offensivt koncept.
Og nu er vi åbenbart heller ikke i stand til at justere noget så simpelt, som at Pierre skal dække Austin op på dødbolde. Det var, i min bog, det mest skræmmende ved denne kamp. Det er SÅ simpel en ting at ændre, både i løbet af en halvleg, men især i pausen.
Ståle virker helt lammet. Og står stadig som en Komiske Ali efter kampen......
Der er stadig INTET offensivt koncept.
Og nu er vi åbenbart heller ikke i stand til at justere noget så simpelt, som at Pierre skal dække Austin op på dødbolde. Det var, i min bog, det mest skræmmende ved denne kamp. Det er SÅ simpel en ting at ændre, både i løbet af en halvleg, men især i pausen.
Ståle virker helt lammet. Og står stadig som en Komiske Ali efter kampen......
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
fre 14. feb 2020
Pilen peger på dig Ståle. Du har intet at komme med. Stærk trup min bare røv. Ved du hvad taktik er? Ved du hvad selvindsigt er? Fandens oldemor døde af mangel på dårlige undskylninger. Du overgår hende snart..