Jeg har fulgt denne tråd i meget lang tid uden på nogen måde at deltage aktivt.
DET ER PINLIGT AT TABE TIL ESBJERG !!
Vi har den måske bedste spillertrup i ligaen og formår på ingen måde at udfri potentialet .
Hvordan kan vi tabe 3 point til et så på papiret et så dårligere hold?
Modsat andre kan jeg godt se at Biel, Mudra og måske Daramy få gang i spillet på sigt , men det har vi ganske enkelt ikke tid til ..
Frygter og tror mere end nogensinde vi taber mesterskabet til FCM. Det vil være ulideligt at se Steinleins selvtilfredse smil ..
Jeg har altid set en stjerne i Ståle, men må indrømme at hans tid må være forbi når sæsonen er slut. Jeg savner Johan Lange og ser det som et stort handicap at han er væk fra klubben , fordi han supplerede Ståle så godt .
DET ER PINLIGT AT TABE TIL ESBJERG !!
Vi har den måske bedste spillertrup i ligaen og formår på ingen måde at udfri potentialet .
Hvordan kan vi tabe 3 point til et så på papiret et så dårligere hold?
Modsat andre kan jeg godt se at Biel, Mudra og måske Daramy få gang i spillet på sigt , men det har vi ganske enkelt ikke tid til ..
Frygter og tror mere end nogensinde vi taber mesterskabet til FCM. Det vil være ulideligt at se Steinleins selvtilfredse smil ..
Jeg har altid set en stjerne i Ståle, men må indrømme at hans tid må være forbi når sæsonen er slut. Jeg savner Johan Lange og ser det som et stort handicap at han er væk fra klubben , fordi han supplerede Ståle så godt .