Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Det sidste lader ikke til at være tilfældet. Ståles fremmeste evne er at rette kritikken i alle mulige andre retninger end sig selv.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det er svært at være optimistisk når vi gennem hele sæsonen kun har scoret mål i første halvleg i hver fjerde kamp.

Det er svært at være optimistisk når vi har brugt så mange penge på spillere som ikke har slået igennem og måske aldrig slår igennem.

Det er svært at være optimitisk når Ståle hele tiden bruger undskyldningen med at vi spiller i 3 turneringer. Når det er klart for os fans at der ikke er den store ændring i performance med et frisk hold.

Det er svært at være optimistisk når kun 10% herinde på dette her forum er optimistiske og har ikke formået at komme frem med solide argumenter der kan få mig til at være optimistisk på fremtiden.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Advarsel:
TV3 sport genudsender Esbjerg-kampen, som en konsekvens af aflysningen i Farum.
FREM for alt
@Nandeyanen

Det er så spot on.

Og jeg glæder mig til at være en del af denne debat.
Tror I vi kan få aflyst en kamp med tilbagevirkende kraft?
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kan da prøve. Det blæser jo altid lidt i Esbjerg. Det kan da kun være blæstens skyldt at bolden kan sejle sådan ind i et forsvar
Er jeg en sur og gammel mand, når jeg ikke synes, man kan være bekendt som fodboldspiller at være glad på Instagram og være ude at feste efter sådan et nederlag? Går jeg i for små sko?
Tomcruisen

Næh.
Hvem er der tale om?
FREM for alt
Det kommer vel lidt an på situationen. Hvis det bare er ligesom ham aab´eren der var ude på en alkoholfri bowlingaften, er det vel fint nok. Men har Santos f.eks. været ude på en Bendtner-bender, synes jeg ikke det er dig den er gal med
Daramy havde 18års fødselsdag igår, hvis det er det i tænker på.. Men ja som fan, er det da irriterende at se på, efter sådan en lorte præstation igår, men sålænge han ikke drikker alkohol osv. og passer sit arbejde, så det vel fair nok han holder sin fødselsdag. Men det havde nok været bedre hvis den var blevet afholdt inden Superligaen begyndte
Superliga og FCK fan
Annonce