Klassisk denne her tråd - det går holdet dårligt i en periode - og så skal Ståle og samtlige spillere fyres og vi skal have skiftet hele ledelsesgangen og nærmest starte forfra fra scratch som klub.
Slap. Nu. Af.
Ja - det var en lortekamp i fredags, og generelt har vi haft for mange af den type kampe, men må jeg minde jer om antallet af udskiftninger i år? Hvis vi starter på målmandsposten, så har vi skiftet både 1. og 2. keeper, forsvaret har vi fået 2 nye højrebacks (ok halvanden hvis man tæller Varela med fra sidste sæson, men han spillede trods alt nærmest ikke), midterforsvaret kun 1 ny og venstreback har også været ret turbulent med skaden til Boile, og Oviedo er så kommet ind. Midtbanen har vi måtte sige farvel til Skov som scorede over 30 mål i sidste sæson i alle turneringer. Sådan en spiller er svær at erstatte. Derudover har vi fået Stage og Mudra (som jeg stadig betragter som "ny", da han først er begyndt at spille nu) samt Biel og Daramy (der først er begyndt at få mere spilletid nu). Angrebet har vi haft skader til N´Doye og Wind, som har gjort at vi har måtte investere i flere spillere - Santos, Bendtner, Kaufmann.
FCKs koncept har før vist sig svært at spille sig ind i, til gengæld er det et super hybridkoncept, der både fungerer godt i ligaen, og kun skal rettes lidt til når vi spiller Europæisk. Giv nu Ståle og spillerne lidt tid, til at få denne her skude rettet ind - jeg er med på at med spillernes pris og vores store budget, burde ligge nr. 1 regardless, men med FCM der har overperformet (dog kun pointmæssigt) og os der har underperformet, så er det hvad man kan forvente.
Det skal nok blive bedre folkens, det kan godt være at vi ikke hiver guldet hjem i år, men så destruerer vi ligaen næste år. Det er noget pis, men sådan er det. Hvis i vil følge en klub der er så suveræne at de vinder ligaen hvert eneste år, så bliv Bayern, Juve eller PSG fans.