Så har vi ikke de store muligheder i næste runde når damen er ude
Snak
tirs 18. feb 2020
Vi har nok angriber i Kauffmann, Wind, N´doye og Santos.
Volumenmæssigt ja, kvalitetsmæssigt er det dog lidt et spørgsmålstegn, da hverken Kauffmann eller Santos har bevist sig som kompetente FCK-angribere og både Wind og N´Doye har har udfordringer med skader. Når de har været skadet har det i høj grad været netop Sotiriou I har kunnet hænge jeres hat på. Og i denne sæson har det jo været ganske OK. 9 Superligamål fordelt på 893 minutter giver lige knap et mål pr. kamp, og han har ligeledes scoret i både CL kval, EL kval og EL gruppespil. Ja og pokalen sågar.
30 kampe, 13 mål og 3 assists fordelt på 1855 minutter, er da sådan set OK. Også selvom han sidste sæson ikke var meget bevendt.
Er det en generel betragtning at sæsonen er forbi for jer? Jeg er med på at 7 point op er meget, men i efteråret virkede I ikke hæmmede af de 7 point. I har immervæk to direkte opgør med FC Midtjylland, som i det hele taget jo heller ikke leverer fejlfrit.
Silkeborg IF
Redigerettirs 18. feb 2020
Jeg mener sæsonen er slut, i hvert fald. Ikke kun pga. de syv point, men fordi vi er mindst lige så ringe som i efteråret, hvis ikke endnu dårligere. At tro vi kan få fire point mod FCM er smånaivt, vil jeg mene. Og i øvrigt ikke nok.
I øvrigt vil jeg hellere have Pieros Sotiriou på banen frem for Dame N´Doye, som sidstnævnte spillede i fredags. Når det alligevel var Michael Santos der var opspilsstation, kan det jo også være et fedt.
Jeg synes Pieros Sotiriou var et spændende bekendtskab, som desværre ikke blev rigtig godt. Mere af det, mindre af Pep Biel.
I øvrigt vil jeg hellere have Pieros Sotiriou på banen frem for Dame N´Doye, som sidstnævnte spillede i fredags. Når det alligevel var Michael Santos der var opspilsstation, kan det jo også være et fedt.
Jeg synes Pieros Sotiriou var et spændende bekendtskab, som desværre ikke blev rigtig godt. Mere af det, mindre af Pep Biel.
fck-medløber.
Johan Lange gør det, han er bedst til; lukker klichéer og ligegyldigheder ud. Han er en del af vores problem. Folk på poster, de slet slet ikke er kvalificerede til.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
tirs 18. feb 2020
Det er svært at vurdere hvad Lange egentlig laver og hvor god han er til det. Men han er ikke god når han udtaler sig. Der er det seriøst bare tomgang.
Iøvrigt påfaldende, at hvor vi har har Ståle og Lange har FCM Priske, Ove P, Steinlein, og Ankersen.
Iøvrigt påfaldende, at hvor vi har har Ståle og Lange har FCM Priske, Ove P, Steinlein, og Ankersen.
tirs 18. feb 2020
Det er lidt interessant, Nandeyanen, det med målene fra midtbanen. I Ståle Solbakkens nuværende regeringstid, har dårlige sæsoner kastet minimum 15 midtbane-kasser af sig. Sæsonen kan selvfølgelig nå at ændre karakter, men det er nu alligevel meget sigende, at ingen, indtil videre, i dén 4-kæde, har kunnet bidrage nævneværdigt i denne sæson med mål.
tirs 18. feb 2020
Her er hele interviewet hvis nogle skulle være interesseret. https://www.skysports.com/football/news/11095/11931483/fc-copenhagens-transfer-triumphs-johan-lange-explains-their-success
Mit favorit citat af Lange fra interviewet er:
Lange adds: "It is also a major investment for us. We are not in a position to sign ten players every summer. No, we have chosen to sign you. We have scouted you for a long time. You are the one.
Jeg kan tydeligt forestille Johan Lange prøve at overtale en spiller på Engelsk med tydelig Dansk accent. Pep Biel!! We have scouted you in the reserve Liga for a long time! Come with me! You are the chosen one!
Her er faktisk lidt indsigt i vores scouting
"At the identification phase, our process is very data driven," explains Lange.
The partnership between myself, the manager and the scouts is crucial. We take time at the start of the process to establish exactly what we are looking for. Then we can set the parameters with the data. It is only after that stage that it becomes about live scouting.
Frederik Leth has been appointed as the club´s head of scouting and analysis with a strong emphasis on a data-based approach. This use of statistical analysis has opened up new markets.
Jeg håber ikke Leth er den der laver statistik, han har ikke uddannelsen til det. Kan se på hans LinkedIn han er certifikeret i at bruge excel 2007-2010 men jeg håber sørme ikke vi bruger excel i vores scouting. No offense
Mit favorit citat af Lange fra interviewet er:
Lange adds: "It is also a major investment for us. We are not in a position to sign ten players every summer. No, we have chosen to sign you. We have scouted you for a long time. You are the one.
Jeg kan tydeligt forestille Johan Lange prøve at overtale en spiller på Engelsk med tydelig Dansk accent. Pep Biel!! We have scouted you in the reserve Liga for a long time! Come with me! You are the chosen one!
Her er faktisk lidt indsigt i vores scouting
"At the identification phase, our process is very data driven," explains Lange.
The partnership between myself, the manager and the scouts is crucial. We take time at the start of the process to establish exactly what we are looking for. Then we can set the parameters with the data. It is only after that stage that it becomes about live scouting.
Frederik Leth has been appointed as the club´s head of scouting and analysis with a strong emphasis on a data-based approach. This use of statistical analysis has opened up new markets.
Jeg håber ikke Leth er den der laver statistik, han har ikke uddannelsen til det. Kan se på hans LinkedIn han er certifikeret i at bruge excel 2007-2010 men jeg håber sørme ikke vi bruger excel i vores scouting. No offense
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tirs 18. feb 2020
37,5 mill for Pieros er vel et drømmesalg. Et ok plaster på såret, når nu vi ikke gider vinde mesterskabet i år.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
tirs 18. feb 2020
Pep Biel er vel dukket op i søgebasen da han scorede 5 mål og lavede 3 assists i sine sidste 10 kampe hos Zaragoza. Han har jo ikke spillet professionel fodbold før det.
Men man kan umuligt have fulgt ham i lang tid. Fordi han vil umuligt dukke op i søgebasen hvis man havde søgt bare 4 måneder før købet
Men man kan umuligt have fulgt ham i lang tid. Fordi han vil umuligt dukke op i søgebasen hvis man havde søgt bare 4 måneder før købet
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.